1.074 visninger
|
Oprettet:
Hvad skal du idag? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Hvad skal I lave idag?
Hvad har I ellers brugt weekenden til?
Har I ferie nu?
Har I ellers ferieplaner?
Jeg synes det er hyggeligt at høre lidt hvad folk laver.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 5 Svar: 96
Jeg skal ud og ride ponyen vi er begyndt på genoptræning så vi skal trave 2*2 min og så kommer min bror hjem så vi skal ud og spille mini golf.
Slappe af og hygge i stalden
Har I ferie nu?
Har ferie fra skole men ikke arbejde
Arbejde, arbejde og masse af arbejde
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
I går brugte jeg en masse tid på at hive skoene af min hest da den ene var gået løs Havde ellers planlagt jeg skulle ud at ride i dag ..
Jeg har holdt en uges ferie i sidste uge så nu er det tilbage på arbejde.
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.349
maj 2010
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 129
- jeg tror jeg skal ud på en lille skovtur med min parthest. Og så vil jeg gerne have slået græs i haven .. Det er længe siden, tror lige der er nogle høje tidsler der skal rykkes op først .. Det er lige før jeg får brug for en buskrydder haha
Hvad har jeg ellers brugt weekenden til?
- har været til min nevøs 1 års fødselsdag og spist aftensmad hos min mor og søster.
Har jeg ferie nu?
- Jaah !
Har jeg ellers ferieplaner?
- skal på en 3 dags cykeltur med mor og søster rundt omkring i Østjylland. Ber for godt vejr og så er jeg ved at tage kørekort, som jeg endelig har fået råd til (jeg er 22 år)
mar 2015
Følger: 21 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 62
Skal bruge dagen i dag på at vaske bokse ned og Skidte unden sadel på min ene pony
I morgen skal boksene så males
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
I denne weekend er der desuden regionalkåring af hopper og vallakker i Fjordheste-regi, og jeg tror at vi skal hen og kigge i dag.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Skal hjælpe Harry med at kalke huset uden for og heste skal ind og spise og de skal ordnes
Ellers holder vi en fri dag Tirsdag i Zoo i Odense
VH
Annette
jul 2010
Følger: 62 Følgere: 51 Heste: 7 Emner: 139 Svar: 983
Hvad har I ellers brugt weekenden til: var på Hammershus igår og i Guhjem, og torsdag og fredag brugte vi på at komme hertil.
Har I ferie nu: ye. og har 3 uger endnu. (starter op den 1. August)
Har I ellers ferieplaner:skal nyde resten af ugen her på solskinsøen, og så kommer der nogen fra mit bosted den 27.
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
I dag skal jeg ud og købe pap osv jeg skal bruge til at lave bordkort og pynt til kæresten og mit bryllup og så skal hyppen passes sener.
Igår var hesten på vandbånd og gå og resten af dagen slappet jeg af sammen med kæresten.
Ferie står på afslapning og hvad vi ellers lige har lyst til
feb 2014
Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 232
Skal/har brugt det meste af weekenden på at flytte
Ja jeg har ferie det er skønt!
Skal nok bruge meget af min ferie på min eventuelle nye pownie
Det er så hyggeligt med sådanne hygge emner
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Og så skal jeg da nok lige spille lidt POKEMON
I går var jeg på den rideklub jeg sidder i bestyrelsen i og se springundervisning, og da jeg kom hjem var jeg ud og ride, og så gik jeg en tur og ja bar hygge..
jeg er arbejdsløs, så ferie kan man ikke sige jeg har men skal ikke noget..
har ingen vilde planer andet end at ride min hest
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Jeg har allerede haft mine to små piger ude og ride, longeret en anden og en tredje er kørt, stalden er ordnet og der er fyldt wrap på folden, så resten af dagen kommer til at gå med at spille computer, underholde børnene, bage kage, lave udendørs kattebur og gøre rent.
trænet heste, repareret ting, slået græs, ryddet op etc.
Har I ferie nu?
Jeg er langtigssygemeldt, men tror at min sagsbehandler har ferie = jeg har ferie
Hvis mine planer og lykkes omkring at starte uddannelse/revalidering, så smutter jeg en tur til England i slutningen af august for at se svigerfamilien, men hvis ikke, så må jeg blive hjemme, da det ikke er tilladt at holde ferie/besøge familie som sygemeldt
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Min søster kommer og holder ferie ved mig fra i aften, så jeg er nødt til at gøre et eller andet
Denne weekend er brugt på at komme hjem, sove og slappe af i går, og i fredags var jeg ude på et akutjob. Næste uge skal jeg hygge med min søster de første dage, og så skal jeg arbejde hele ugen. Det er kun søndag jeg har helt fri. Der er heldigvis feriestatus på arbejdet, men der er alligevel et par jobs ude af huset
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
udover det har jeg to 1 års der også lige skal ordnes lidt hver dag, de skal til plagshow den 3 september, hvor vi kæmper om en plads til elite, og der er virkelig gode heste med
så de fleste dage går egentlig med at få mig selv lidt i form, og få gjort hestene pæne
udover det skal vi lige et par dage i sommerhus nu her
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Min weekend har været brugt på at være i svømmehallen og biografen lørdag hvor min kusine og jeg så Ice Age 5, som er ret god.
Jeg har heldigvis ferie helt indtil den 8 August
Planen er at jeg skal til København fra den 28-3 , og så bliver jeg slæbt på ferie jeg ikke ved hvorhen fra den 4-7
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
Weird, i know
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
mar 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 53
- Jeg har dejlig lang sommerferie.... Så den bliver brugt til at hygge om pony.
Vh Sophia&Education
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.069
mar 2015
mar 2015
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Startede med at tage i stalden og få ordnet og fodret hestene.
Så hjem og ordne min have sammen med min veninde.. Der var rigtig hyggeligt og vi fik også lige et par øl sammen:-)
Så tog jeg hjem til mine forældre og spiste og så havde min mor inviteret i cirkus! Det var bare super hyggeligt og vildt imponerende..
Nu sidder jeg lige og slapper lidt af inden jeg vil i seng:-)
Alt i alt en rigtig god dag
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
Har ferie og resten af ferien skal jeg tilbringe på fyn med min kæreste, og så lige en tur i Aalborg zoo på onsdag
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
Ellers har jeg bare ordnet sår..
Ja, jeg har ferie i 3 uger endnu.
Imorgen eller onsdag, skal jeg til Italien med min kæreste, i 2-3 uger.
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 215 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 486
Den 18 var jeg i byen med min mor og søster, og i Rosengårdscenteret med min far og søster
I dag har jeg slappet af hele dagen
Hvad skal du idag?