Inspiration til tatovering {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Normalt er jeg den person der er aller mest i mod tatoveringer, men pludselig slog det mig, hvor meget jeg savner heste, men mest af alt, min afdøde pony, Arcibald. Da jeg faldt for aldersgrænsen, solgte jeg ham et år efter. 4-5 måneder efter han er solgt, får han en skade, men den viser sig at være slem. Han har brækket noget i hasen, og ca. 7-8 måneder efter jeg har solgt ham, tager vi mod Sjælland og tager afsked med ham. Aldrig i mit liv har jeg fortrudt noget så meget. i de 4 år jeg har haft ham, har han stort set intet fejlet.
Derfor kunne jeg godt tænke mig en LILLE tatovering, til minde for ham, men jeg er virkelig ikke kreativ. Jeg har overvejet at der skal stå A eller Arci og et hjerte eller hestesko omkring, men jeg kan ikke gennemskue det. Er der nogle af jer der er kreative og har nogle gode ideer? Tager også hjertens gerne i mod tegninger, hvis det var noget i kunne have lyst til.
Og hvor kunne den være flot at placere?
Kram Line
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 640
Snak med vedkommende, kig i deres mapper, og pejl dig ind på en stil du godt kan lide. Find ud af om det skal være sort tribal, sort med gråtoner, farver osv.
Jeg var meget stærk i min mening om hvordan min næste tatovering skulle se ud, indtil jeg fik set hvad min tatovør egentlig kunne lave af fede ting, så nu er vi ved at designe en sammen, som er i en helt anden stil end jeg oprindeligt havde tænkt mig.
okt 2014
Følger: 44 Følgere: 526 Heste: 4 Emner: 148 Svar: 538
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Derefter så brug lang tid på dit design, da du kan fortryde det hurtigt hvis en lille ting ikke var som det skulle ha været.
Derefter find en professionel god tatovør så du ved det ikke er en omgang crap du får lavet
Det er mine 3 bedste råd, tag dig god tid og tænk dig om!
dec 2008
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 1.789
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.164
Det vil være for dumt, at få noget andre synes er en god idé og ikke noget, du mener er personligt.
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Enkel, og alligevel unik, da tatovøren og jeg selv har lavet om på skrifttypen, så den er unik. Jeg gik med tanken om den tatovering i 4-5 år inden jeg fik den lavet.
Så jeg vil sige at vent hvert fald ½ år, gerne mere og se om du stadig er ligeså klar på den tatovering, som du er nu her. Det kan godt være at lige nu tænker du at du ikke vil fortryde, men ting kan ændre sig.
Husk endelig at pris og kvalitet oftest hænger sammen. Jeg betalte en del mere end hos andre tatovører, men jeg betalte glædeligt, fordi jeg havde fuld tillid til tatovøren og havde undersøgt dem grundigt, og jeg er kun glad for jeg valgte at betale lidt mere og have en god mave fornemmelse, end at tænke at det skulle være billigt.
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 8 Emner: 2 Svar: 320
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 640
dec 2008
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 1.789
Inspiration til tatovering