{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.646 visninger | Oprettet:

Citat til tatovering.. Inspiration tak! :p {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge hoveder smiley

Sagen er den at jeg har fået en tatovering af min bedste veninde i julegave, og skal have den her i december.
Har helt styr på hvor den skal være, og at det skal være et citat som giver mening, og handler lidt om livet. Sådan om at være stærk.
Men jeg har snart kørt Google tynd, og synes bare ikke rigtig jeg har fundet et der bare passer perfekt, og det er her i kommer ind i billedet smiley

Har også lidt tænkt på noget med tro, håb, og kærlighed, men kan ikke finde ud af om jeg synes at det er for plat smiley

Så kom med masser af inspiration, og ideer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citat til tatovering.. Inspiration tak! :p
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   18. nov 2015 vent til at du har fundet dit eget citat, som giver mening for dig, uden at du skal tænke for meget over det smiley

har erfaret at alt for mange for skrevet citater, som de tror, at de syntes lyder godt og er fede, men som egentligt ikke har nogen videre betydning eller egentligt giver nogen mening for dem.

^ dermed ikke sagt at tatoveringer skal have en betydning, men syntes at netop ved citater, så skal det betyde lidt ekstra smiley

• #2   18. nov 2015 Jamen der er egentlig heller ikke noget pres på, andet end fra mig selv smiley

Har det sådan at tatoveringer skal have en betydning.
    Den jeg har nu, er en tatovering med min søns navn, og fødselsdato smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#3   18. nov 2015 fornuftigt smiley

Ingen af mine tatoveringer har nogen betydning, men ville gerne have lavet et eller andet om min søn, ved bare ikke hvad det skulle være endnu. smiley

• #4   18. nov 2015 Min kusine har også en masse, ja undskyld, mærkelige tatoveringer. Vi snakker om hotdogs, vandhane, plaster, og sådan noget smiley det er, for mig, lidt sært smiley

Og du er ikke til navn+fødselsdato? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   18. nov 2015 kamilla: jeg elsker bare tatoveringer, også de mærkelige smiley

jo, havde overvejet at få skrevet det ved hjertet, med en fin lille og enkel tekst, men samtidig vil jeg gerne have at alle kan se min tatovering, da jeg er så glade for dem smiley

• #6   18. nov 2015 Her er den jeg har smiley
    På billedet er den dog meget nylavet smiley

profilbillede
  • #7   18. nov 2015 Ja, de sære er også ret sjove smiley min bror har lige fået en skelet julemand der ryger pibe smiley og min bedste veninde har en hane på armen smiley som en høne hane XD
    Den er ret sjov smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#8   18. nov 2015 Er helt vil med størrelsen på bogstaverne i forhold til talent, det er virkelig flot!

håndled bliver det ikke, mit ene står der noget på, og har planer om at når jeg får penge til det så skal hele venstre underarm fyldes smiley

har også overvejet bag på skulderen, men nu må jeg se hvad det ender ud i..

• #12   18. nov 2015 AMT; tak! smiley er også rigtig glad for den, og synes at den er helt perfekt smiley
    Den jeg skal have nu her bliver også bag min højre skulder, og skal være den samme skrifttype tænker jeg smiley
    Det kunne også være fedt nok at få en foran skulderen, men så synes jeg at det skal være en lille fin en smiley

Alisa; det kunne måske godt være noget. Er ikke så vild med opsætningen, men det kan selvfølgelig laves om smiley

• #13   18. nov 2015 Jeg tænker lidt sådan noget i den her stil smiley

profilbillede
  • #14   18. nov 2015 Jeg har tatoveret: Live the life you love, love the life you live. Er utrolig glad for den, men den har så os en helt bestemt betydning for mig smiley

• #15   18. nov 2015 Sometimes you gotta fall before you fly... den tænker jeg meget kræftigt over at få lavet da jeg lider af angst og meget andet jeg har endt helt inde på den lukket og kæmper mig nu stille op så lige den sætning giver mening for mig smiley

• #16   18. nov 2015 Jeg overvejer en "jeg vil, jeg kan, jeg gør det"

• #17   18. nov 2015 Jeg har en der står "Stay Strong"

• #18   18. nov 2015 Skal det være tekst? for hvis du selv er inde på tro håb og kærlighed, så er der jo mange flotte forskellige varianter af det som tegning.

Og ellers har du så tænkt på at spørge tatovøren? de laver jo så mange, og det kan være at han/hun har noget som du bare falder pladask for.

Jeg selv har "Danish by birth" + to sommerfugle på den ene fod. Skal have "British by heart" + to sommerfugle på den anden. Det er fordi min mand er englænder, så hele svigerfamilien er engelsk, mine døtre er halvt englændere. Og jeg er så forelsket i det land smiley Så skal jeg have en fe på hvert håndled med mine døtres navne og fødselsdatoer. Jeg er mest til at det ikke kun er tekst.
    Min mand har teksten fra braveheart "half my heart to make you whole, it's strengh to purify your weakness" på armen, da det har en betydning for os, men han er lidt ked af at det ikke er ledsaget af noget "tegning", da den ser lidt kedelig ud i forhold til min. Men det er jo smag og behag smiley

• #20   19. nov 2015 Jeg har et dokument på 27 sider med citater - kan lige prøve og se om jeg kan finde det og måske sende det til dig? (:

Kommentér på:
Citat til tatovering.. Inspiration tak! :p

Annonce