{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Arbejde som ufaglært {{forumTopicSubject}}

Hej hg'er.
Har brug for noget hjælp, sagen er den at jeg har siden jeg var 9 år vidst jeg skulle passe køer. Og da jeg Var 15 startede jeg på en gård og har nu passet køer i 7 år.
Nu er tiden så kommet til at jeg Vil prøve noget Andet, men aner virkelig ikke hvad. Har jo kun min landbrugs uddannelse. Har på de 7 år kun været arbejdsløs i 14 dage. Og meget få sygedage. Møder til tiden.

Jeg er ikke parat til at starte på ny uddannelse eller
I skole.

Jeg søger ind på nogen fabrikker i mit område. Men hvad kan jeg ellers?
Skal nok lige nævnes at jeg hverken kan tysk eller engelsk. Og kunne på ingen måde forstille mig selv arbejde i en butik.

Jeg søger prima området +/- 40 km fra Varde området. Er temmelig ligeglad med arbejdstider. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde som ufaglært
  • #1   26. dec 2015 Har du bil? Har du mulighed for at træde til med kort varsel?

I så fald, prøv at kontakte Adecco (og hvad der nu ellers måtte ligge af vikarbureauer). Det er ikke nødvendigvis = fast arbejde, men lidt er vel bedre end intet, og gør man det godt, så virksomhederne bliver glade for en, kan det såmænd osse føre til fast arbejde.

• #2   26. dec 2015 Jeg har bil ja.
    Men eftersom nyt arbejde ikke haster så vil jeg gerne se om jeg kan undgå vikarjob:)

• #3   26. dec 2015 Fin nogen vikar bureauer i nærheden af dig og meld dig ind i så kan man komme ud forskellige steder i korter og længer vikariater og nogen gange er man heldig og blive ansat smiley Jeg arbejder selv på fabrik og hos os bruger vi ofte vikar og hvis der bliver ansat er det typisk folk der har været der som vikar da vi ved de kan tingen og gider lave noget, det er en god måde for os at se folk an på. Held og lykke med at finde noget

• #4   26. dec 2015 Du vil ikke have en uddannelse og ikke butiksarbejde.
    Jamen så er der lager som du selv nævner og rengøring.

Ellers tror jeg ikke du finder andet med mindre du har en fantastisk CV og det lyder det ikke til smiley

• #5   26. dec 2015 Noget inde for hjemmeplejen måske?
    Jeg arbejder pt. Som ufaglært på et plejhjem smiley

• #6   26. dec 2015 Heller ikke hjemme pleje. Er ikke så god til tæt personlig kontakt. Har været med min mor på arbejde en enkel aften hvor jeg var med inde ved en borger. Og det er ikke noget for mig.

Jeg har ikke skrevet jeg ikke vil tage en anden uddannelse, men hvordan skal jeg vælge en uddannelse når jeg ikke aner hvad jeg vil og kan. smiley
    Er helt indforstået med at det nok bliver fabriks arbejde smiley

• #7   26. dec 2015 Hvad med at tage Landbrugskonsulent uddannelsen? der er jo forskellige områder der du kan vælge? smiley

• #8   26. dec 2015 Har haft det i tankerne. Men føler mig ikke god nok som landmand selvom jeg har været i faget i nogle år efter hånden. Jeg ville slet ikke vide hvordan og hvilken rådgivning jeg skulle kunne give folk smiley

• #9   26. dec 2015 Du kunne også starte med Produktionsleder og Agraøkonom først, kender en som har haft god gavn af det, og hvis du tager begge dele kan du tage konsulent uddannelsen på 1 år mener jeg. smiley

Du kunne også tage et skift fra kvæg til Grise eller Mink? for at prøve noget andet indenfor landbruget. smiley

• #10   26. dec 2015 Lige nu har jeg hverken lyst eller råd til at starte på skole smiley
    Grise er udelukket, kan ikke holde hverken lugt eller larmen ud, og de siger mig ingen ting.
    Mink, havde jeg overvejet. men vil gerne prøve noget helt andet smiley

• #11   26. dec 2015 Hvad med Jordbrugsteknokog? Det kan man vist blive med kvæg som speciale?

Nemt bliver det ihvertfald ikke når du er så "kræsen" for når man søger ufaglært arbejde skal man være alt andet end kræsen smiley

• #12   26. dec 2015 Altså vil ikke sige jeg er kræsen.
    Men jeg ved jeg ikke har råd og overskud til skole/ny uddannelse.
    Om jeg finder et arbejde hvor jeg skal stå og pakke møbler eller jeg hænder på et slagteri som tarmrenser. det er mig fuldstændig lige meget.

og så kan jeg jo ligeså godt være ærlig og sige at personlig kontakt om det gælder kunder eller borger på et plejehjem, det er jeg ikke god til da jeg ikke er så social og åben. smiley

Kommentér på:
Arbejde som ufaglært

Annonce