{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Bange for at dø ? :O {{forumTopicSubject}}

Andre end mig der er bange for at dø ?

Ikke at jeg er et omvandrende nervesammenbrud som altid er bekymret, for jeg nyder skam livet.

Men hold kæft hvor blir jeg bare bange når jeg hører alt det om global opvarming, og at solen en dag ikke er her mere osv. (heldigvis ikke i min levetid solen forsvinder xD)
Men jeg hader at snakke om døden. Alligevel diskuterer jeg den tit med min bedste veninde.
At tænke sig aldrig at skulle se igen. Høre igen. Grine eller græde igen. Bare være død. Uh. Kan ikke klare tanken, så jeg lader være med at tænke på det.. :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for at dø ? :O
  • #1   27. feb 2007 Samme her x(

• #2   27. feb 2007 Jeg synes ikke man kan være bange for noget, man ikke ved hvad er smiley Altså, vi skal jo alle dø! Så jeg vil ikk bruge mit liv på at være bange for døden, men undre mig meget over, hvad der mon sker med os? smiley

• #3   27. feb 2007 Akkurat det samme her )x

• #4   27. feb 2007 Ja også samme her smiley

Katrine

• #5   27. feb 2007
    BettMett !

Sådan kan jeg slet ikke tænke på det smiley

• #6   27. feb 2007 nje. jeg er ikk. Det bliver jo først om mange mange år! der lever vi sikkert ikk!

• #7   27. feb 2007 har en mild grad af skitzofren paranoia, så er konstant bange for dem der er efter mig, og hvis du viste alle de steder de gemmer sig, bare for at slå mig ihjel!!

Jeg er bange for mørket, bagsæderne i bilen(når det er mørkt), gå igennem byen om aftenen, være ude når det er mørkt, hulrummet under sengen ect.

• #8   27. feb 2007 Jeg er ikke bange for at dø
    Jeg er bange for ikke at dø..
    Jeg er bange for at jeg kommer til at lide ved min død.
    Jeg vil gerne dø i et trafikuheld, med død med det samme

Så ved i det heh

• #9   27. feb 2007 Stald søgård *team natteravnene* .
    Hold da op du er bange ö haha

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #10   27. feb 2007 Jeg er ikke bange for at dø. Er kun bekymret for dem man efterlader, da man jo håber de ikke tar det for tungt man ikke er der mere. Og selvfølgelig er det sørligt at man ikke kan opleve mere og gøre de ting man egenltig gerne ville ha gjort.

MEN!! Jeg tror på at vi alle blir genfødt på en eller anden måde. Eller det håber jeg da på smiley

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #11   27. feb 2007 <b> Altså vi fødes vi dør. </b> Sådan er livets kresløb.
    ej sorry , skal nok lade være med at spille kloge-åge. Men altså, <b> vi fødes, vi dør </b> vi kan intet stille op. Og jeg vil altså hellere dø , end at leve med en smerte der er uudholdelig.

• #12   27. feb 2007 Jeg er lidt..

Nogle gange er jeg slet ikke bange, virkleig overhovedet ikke bange for døden..

mens jeg andre gange er meget bange for den..

• #13   27. feb 2007 Min far har lige haft en blodprop i hjertet og han siger at han har aldrig været så bange før men ikke fordi der var noget galt med hans hjerte men han var meget bange for at dø på vej til hospitalet og sådan tror jeg mange har det incl. mig hehe.. jeg kan huske engang da jeg var lille og jeg så i tv at der var en komet eller sådan noget på vej mod jorden og jeg begyndte at græde og gik ud til min mor og sagde 'vi skal dø i år 2017' (de sagde et årstal hvornår den ville ramme hehe) men dagen efter sad jeg næsten limet fast til tv'et for at se om det ikk var falsk alarm og det var heldigvis falsk alarm hehe smiley

• #14   27. feb 2007 CD'en !
    Altså, hvad der sker efter døden er jo ukendt, og jeg synes faktisk det er spændende at se hvad der sker! Ej.. :S IKk spændende, men jeg undre mig!

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #15   27. feb 2007 Altså hvis vi <b> ikke </b> døde, så tænk på hvor mange mennesker vi ville være ! Det er jo ikke til at holde ud at tænke på!

• #16   27. feb 2007 Er jo ikk ligefrem bange for det, som vores lærer siger : Der er kun en ting der er sikkert.. Dte ere at vi alle skal dø. Vi ved ikke om vi er her om et minut. Kun at vi skal dø.

-Men jeg ville bestemt være mere ked af at dø, uden at have fået sagt ordentligt "farvel".. Altså hvis jeg havde et skænderi med mine forældre og så jeg går ud og blir kørt over. Jeg ville vende mig i min grav fordi jeg efterlod dem sådan.
    Og jeg ville være megt ked af, hvis en af mine venner døde lige fetr at vi havde haft et skænderi og jeg ikk havde sagt undskyld, at vi ikke havde fået det på plads.

• #17   27. feb 2007 Nej, faktisk ikke smiley

Det kan godt være jeg lyder syg, men Jeg vil faktisk gerne dø i en situation hvor jeg bare har det super godt! Specielt at dø mens jeg er ved hestene, det ville jeg faktisk gerne hvis det endelig sku være. Tænk at kunne dø, bare sådan pludseligt - og så imens man har det godt ? smiley det ville da være rart...

Er mere bange for at blive et gammelt mennesker - dét vil jeg ik!

• #18   27. feb 2007 <b>Det mest sikre her i livet er at alle skal dø..

At dø ville være et stort eventyr !</b>

• #19   27. feb 2007 Jeg har lidt lige som <b>Stald søgård *team natteravnene* .</b> Det er ret skræmende. /;

• #20   27. feb 2007 Jeg er bange for at dø, hver dag. Tænkt hvis jeg døde i morgen, hvad ville der blive af Filippa? Hader tanken om at man efterlader alle dem man elsker og holder af.
    En tanke jeg slet ikke tør tænke. Hader tanken om at man skal herfra på et eller andet tidspunkt. Elsker mit liv, selvom det tit kan være hårdt og der er modgang, så elsker jeg livet ! Hvad vil der ske med en når man er død ?

Nej, den tanke kan jeg ikk lide.

• #22   27. feb 2007 Lidt ligesom AA, hvis det endelig skulle være. Ude ved hesten og sammen med dem man holder af. Hvad kunne være bedre !?

• #23   27. feb 2007 i en periode var jeg MEGAbange for at dø. jeg tænkte på det dag og nat og græd om aftenen og begyndte også at græde nogle gange i skolen .
    jeg tænkte over om man fik et nyt liv, hvornår min mor skulle dø ? hvornår Lucas går væk fra mig og mange andre ting !
    jeg glemmer det aldrig og vil nødig være mere i dette forum, ik fordi det er ondt men jeg bliver bange for at jeg får det igen og det ønsker jeg ikke !

• #24   27. feb 2007 Vi ved jo heldigvis ikke hvornår vi skal dø, vi skal bare tænke på, at få det bedste ud af livet, og lade være med at spekulere på døden, for så bliver livet da surt, i stedet for en dejlig oplevelse.
    Anita W

Kommentér på:
Bange for at dø ? :O

Annonce