{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Sige op eller vente? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg står lidt i et dilemma..

Det er sådan at jeg arbejder i en Bager. Jeg arbejder der 2 gange om ugen, er glad for min løn og alt det der er sådan fint nok. Problemet er bare at jeg aldrig rigtig har trivedes der, på samme måde som det sted jeg var før.

Og på det seneste er jeg begyndt at blive rigtig depri når jeg skal derhen, flere dage op til. Det er ikke noget bestemt ved bageren jeg ikke kan lide, arbejdet der er sådan set okay, og pigerne er flinke nok, men jeg bliver rigtig frustreret og det kan ødelægge hele min dag, bare tanken om at skulle derhen smiley

Jeg sover også dårligere om natten lige i dagene op til.

Jeg er begyndt at søge noget andet, men har ikke fået noget endnu.

Jeg ved at jeg ikke vil være der meget længere, men mit dilemma består i om jeg skal sige op nu, eller vente til jeg har noget nyt?

Jeg har faste månedlige udgifter, som dog er på pause ligenu, og ikke for alvor starter før om et par måneder, og indtil Januar vil jeg i princippet godt kunne klare mig med de penge jeg har liggende nu.

Men jeg er nervøs for om jeg finder noget inden da, for ellers så står jeg virkelig i lort til halsen.

Men samtidig føler jeg bare at livet er for kort til at være så frustreret flere dage om ugen.

Hvad ville i gøre?
På forhånd tak for hjælpen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sige op eller vente?
  • #1   18. okt 2015 Hvis der er ok arbejdsforhold, vil jeg lige være den sure voksne et øjeblik smiley
    Det vil altid være lidt øv at skulle på arbejde engang imellem. Det er derfor man får løn for det; fordi det for de fleste ikke er en hobby.
    Man må lære at bide tænderne sammen, gøre det alligevel og få det bedste ud af det smiley
    Det forudsætter selvfølgelig at både fysiske og psykiske arbejdsforhold er ok, men det lyder det som her.
    Jeg ville vente smiley

• #2   18. okt 2015 Vent... som arbejdsmarkedet er i dag synes jeg det er for risikabelt at sige op uden at have noget andet på hånden, især hvis du som du skriver "kommer til at stå i lort til halsen" hvis du ikke finder noget andet...

• #3   18. okt 2015 Jeg havde engang også job i en bager, og jeg synes ikke det var særlig sjovt, kunne også få helt ondt i maven over det. Men jeg ventede tiden ud indtil jeg dengang skulle på efterskole (et par måneder), så jeg fik tjent nogle penge selvom jeg synes det var rigtig træls smiley

• #4   18. okt 2015 Jeg er generelt af den holdning, at man ikke siger et job op, før man har noget andet! Jeg kan godt forstå på dig, at det er surt, men har du prøvet at vende det til noget positivt? Du har jo for så vidt ikke en grund til at have det, som du har det. I dit tilfælde ville jeg helt klart vente, indtil du har noget andet - især når du er klar over, at du ved, at du om nogle måneder vil stå med nogle udgifter, hvor du er nødt til at have et job. De hænger jo ikke altid på træerne. Og hvad så, hvis det næste job, du finder heller ikke lige er noget, du gider?

• #5   18. okt 2015 Jeg er ret enig med de andre.. Det lyder lidt som om du bare ikke rigtig gider.. Og det er ikke ondt ment overhovedet, det må du endelig ikke tro..
    Men da jeg var i din alder havde jeg også et fritidsjob jeg bare ikke synes var sjovt, og jeg gad egentlig ikke.. Der var arbejdsforhold også virkelig i orden og havde flinke kollegaer.

I din situation, så er jeg helt enig med Camilla T.. Du må bide tænderne sammen og beholde arbejdet, og så søg noget andet i mens.
    Evt. prøv at finde ud af HVAD det er der gør dig frustreret, og så arbejde mod at gøre noget ved det.

• #6   18. okt 2015 Jeg arbejder også i en bager, og i en brugs - og jeg kan sgu også få det skidt og slet ikke orke arbejde... Men tænk på de gode penge? Tæl timerne til du har fri, forkæl evt dig selv med noget godt mad eller slik når du har overstået en vagt smiley

• #8   18. okt 2015 Jeg hægter mig på de andre og siger, vent. Hvis du allerede nu ved, at du kommer til at stå i lort til halsen hvis du ikke når at finde et nyt, så lad være.

Jeg står selv i næsten samme situation. Jeg har et arbejde, som kan gøre mig depri og frustreret. Det er ikke på grund af mine kollegaer eller arbejdsforhold, for mit vedkommende er det fordi jeg ingen faste vagter har, jeg er afhængig af at andre vil af med deres.
    Jeg har to heste, to katte og fem kaniner jeg skal betale til, ud over benzin til knallerten og mine briller. Så jeg er NØDT til at hænge i, og tage alle de vagter jeg kan, selvom det er surt. Jeg søger så i mellemtiden efter noget andet, for der jeg er nu, holder det ikke i længden.

Vent, som de andre siger, tæl timerne til du har fri, forkæl dig selv når din vagt er slut osv. Og så sig først op, når du har noget andet :).

Kommentér på:
Sige op eller vente?

Annonce