{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

skal jeg sige min part op?! ;-( hjælp! {{forumTopicSubject}}

ja nu her for 1½ månedstid siden fandt jeg en part 3 gange om ugen efter et halvt års søgen hun var sød og rolig og rigtig børnevenlig og virkede bare perfekt! der hvor jeg red før red vi også meget tit men vi red kun på ridebane og jeg ville gerne have en part så jeg kunne ride i skoven og springe lidt mere....

Men Cornetta må ikke springe p.ga. slidgigt og kan ikke være i skoven uden sin staldkammerat flicka... jeg tænkte bare "lige meget" jeg havde endelig fundet en part og så var resten ligegyldigt vi havde det også sjovt i de 3 første uger

men så spørger ejeren om jeg ikke kan tage hende 4 dage i stedet for 3 og det siger jeg ja til da jeg elsker hende højt! men nu er det altså gået op for mig mig at jeg ikke kan bruge 4 dage om ugen på at ride rundt på en smattet ridebane.... og tænker så at jeg kunne spørge ejeren om jeg kunne nøjes med at have hende 2 gange om ugen.

Hun siger så at hun vil finde en anden part eller leje den ud men hun skriver når hun finder ud af noget . Jeg går selfølgelig helt i panik og spørger om jeg kan have part på hende alligevel og hun svarer at ja men kun hvis lejeren vil have en part til hende... så er spørgsmålet og jeg skal sidde og vente på hvad hun finder ud af eller om jeg skal... ja jeg ved det ikke men hvad ville i gøre!? da det er meget hårdt for mig bare at side og vente

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg sige min part op?! ;-( hjælp!
Kommentér på:
skal jeg sige min part op?! ;-( hjælp!

Annonce