{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Trafikuheld - har du prøvet det? {{forumTopicSubject}}

Er lidt træt af det - har netop været med i et harmonikasammenstød. Men den slags kan jo ske, og det vigtigste er, at ingen kom til skade! Biler kan ordnes, det kan mennesker ikke altid smiley
Er en smule rystet, men slipper med en bule. De to andre bilister havde også buler - intet voldsomt, men godt nok irriterende!

Hurra for forsikring ...
Har du nogensinde været med i/været vidne til et uheld i trafikken?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trafikuheld - har du prøvet det?
  • #1   12. maj 2015 ja. det har jeg,
    for lidt over 3 år siden var der en ung mand der faldt i søvn i trafikken og bankede lige ind i os.
    mine knæ blev ødelagt og jeg fik nervebane betændelse. jeg er sygemeldt endnu smiley
    min venindes børn der var med i bilen fik også skader. den lille pige må ikke hverken løbe, ride, cykle eller spille håndbold mere, og hun skal have en stivgørende operation i sit venstre ben når hun er udvokset.,

og hvad fik han? en bøde der er mindre end min kvartals elregning.

jeg er helt enig med dig. STORT hurra for vores forsikringer! uden dem, var vi jo døde af sult.

rigtig god bedring! jeg håber du slap ud af det med fysik og psyke i god behold!

• #2   12. maj 2015 Uha! Det lyder altså ikke rart smiley !!

Men jeg takker! Er heldigvis kun en smule rystet - ellers er alle i god behold smiley

• #3   12. maj 2015 det er klart du er rystet oven på sådan en omgang. tag lidt tid til at komme dig lidt. lav dig en god kop kaffe og smut under dynen på sofaen og se lidt fjernsyn.

har du nogen hos dig?

• #4   12. maj 2015 Sidder desværre til en lektion, men jeg har venner omkring mig, og læreren forstår udmærket, hvorfor jeg kom for sent. Er bare rigtig træt af det hele smiley

• #5   12. maj 2015 det er også bare rigtig bitter lemon det der.

du får lige et kram at komme gennem dagen på smiley

• #6   12. maj 2015 Kender to der er døde i et trafikuheld.
    Med kun 3 års mellemrum.

Én fra min daværende vennegruppe.
    Én jeg har gået i folkeskole med, og har været venner med som barn.

Derudover kørte min kæreste galt i min bil for ca. 2 år siden. Han slap med skrækken - men bilen lå på hovedet og var totaltskadet.

Så... De der trafikuheld, de ikk så sjove (:

• #7   12. maj 2015 Ja.

Mim familie og jeg var på ferie i Sverige.
    Vi var på vej ind til en af de større byer, hvor vi holder for rødt i et lyskryds. Damen der kommer bag fra har ikke set det røde lys og banker op i os med 100-110 km/t.

Bagklappen på vores stationcar varskubbet så meget så den sad 10cm længere inde end bagsæderne.

Der skete intet med min far (føre af bilen) min lille bror (passagerer bag ved i højre side) men min mor (passagerer i højre side) og jeg (passagerer bag ved i venstre side)
    Min mor har piskesmæld og skader i ryggen jeg har store problemer med mine knæ og har dage hvor jeg ikkr kan gå for smerter.
    Ulykken skete da jeg var 13år

• #8   12. maj 2015 Jeg var med i en traktikulykke i februar 2010, hvor et ældre ægtepar kørte direkte ud foran mig og min daværende kæreste så vi kørte lige ind i siden på dem. Min kærestes bil blev total skadet og den anden bil skulle hvert fald have to nye døre hvis den kunne laves. Min daværende kæreste brækkede en tommelfinger og fik trykt nogle ribben. Jeg fik et slag med albuen som jeg stadig bøvler med den dag i dag. Det er også noget som stadig påvirker mig psykisk, hvis der kommer en bil fra en sidevej er jeg meget opmærksom og får et sug i maven hvis det ikke er mig selv som køre.

• #9   12. maj 2015 Det er nok ikke så tradition en ulykke, men vi kørte et krondyr ned i min mors ikke særlig store bil - den endte med at blive totalskadet og jeg var en tur på syghuset, da jeg var lidt i chok. Vi havde fået at vide, at hvis min mor havde set den og prøvet at undvige, så levede vi højst sandsynligt ikke nu. Det er ret skræmmende...

• #10   12. maj 2015 Jo, og så blev min fætter også som 25 årig dræbt i et trafikuheld udenfor sit hjem..

Kommentér på:
Trafikuheld - har du prøvet det?

Annonce