{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Makabert - trafikuheld så tæt på {{forumTopicSubject}}

Nu skal du høre =)

Mig og min <i>Mutti</i> var på Ikea-tur i dag. Vi skulle handle en smule ind, og have noget af deres fantastiske mad 8D

Vi kørte glad og fro derop (Taastrup), det tager vist ca. 20 minutter. Da vi kom derhen og steg ud på parkeringspladsen kunne vi høre sirener, jeg kan tydeligt huske det, for jeg sagde til min mor, at jeg godt nok havde hørt mange sirener lige i disse dage. Inden vi gik ind så vi hvem: En ambulance og en brandbil.

Vi gik op for at spise, og da vi var færdige sad jeg og kiggede lidt ud af vinduet. Jeg kunne se brandibilen og ambulancen i et kryds, og sagde til min mor at jeg syntes, det var underligt at de holdt for rødt uden blinklys på.

Vi fik købt det, vi skulle og gik ud igen, ud i bilen, og kørte videre. Havde for længst glemt sirenerne, brandbilen og ambulancen og det røde kryds.

Da vi kørte igennem krydset holdt vi også før rødt. Jeg kiggede lidt åndsfraværende ned på asfalten. Jeg ved ikke om du kender det med, at man tænker på noget andet (dagdrømmer), og når der er gået et stykke tid oplever man nærmest hvad der er sket det stykke tid, man "ikke har været der"? Nå, men det sker i hvert fald tit for mig, og også her. Og lige pludselig husker jeg noget rødt på vejen, lignede en rustplet - det havde lige regnet. Jeg sad lidt og tænkte lidt over, hvorefter jeg lige pludselig sagde til min mor: "Pia, var det blod, der lå på vejen?"

Hun sade åhh og det havde hun ikke lagt mærke til.

Se, nu går Røsles NINJA-hjerne i gang med at tænke, og inden længe har hun resonneret sig til, hvad der må være sket!

Nogle mennesker som kørte umiddelbart efter os (:O) må have kørt galt, kørt en over eller noget, hvorefter ambulancen og brandbilen kom kørende. Det skete i krydset, ergo holdt de IKKE for rødt smiley

Efter det sagde jeg til mig selv at i menneskers verden er det ikke længere survival of the fittest, der gælder. Nææ, det er <i>survival of the luckiest</i>.

Mvh Røsle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makabert - trafikuheld så tæt på
Kommentér på:
Makabert - trafikuheld så tæt på

Annonce