1.921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lugt ved at bo meget tæt på kyllingefarm. Lugt ved at bo meget tæt på kyllingefarm.

Min kæreste og jeg er på udkig efter en landejendom med plads til vores heste. Vi har fundet en, men den ligger ret tæt på en kyllingefarm. Vi snakker måske 500-700m. Farmen er forholdsvis ny og vi har snakket med en der sidder til leje i stuehuset på farmen, der siger at det er den nyeste ventilation og det måske vil lugte 10 gange om året fordi de kører det på markerne.

Er der andre der bor tæt på sådan en?
Vi frygter det vil lugte konstant og man ikke kan sidde ude på terrassen om sommeren, samt der vil være 1000 vis af fluer/bremser/klæg

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugt ved at bo meget tæt på kyllingefarm.
  • #1   27. apr 2015 vi bor maks 500 meter fra en gård med køer (vi snakkr godt nok kun hygge køer med 25-40stk) men de har stadig mødding mv. og køerne går på markend ud for vores have. Vi lugter dem slet ikke smiley
    Min veninde bor 100 meter fra e grise gård og det kan selvfølgelig lugtes og høres men det er ikke så slemt så man ikke kan sidde ude eller noget. man vender sig lyn hutigt til det og lugter det og registrere det derfor slet ikke smiley

• #2   27. apr 2015 Sys bare kylling er 10x gange så slemt. Åh det er så svært smiley

• #3   27. apr 2015 Kan du ikke tage der ud så kan du vel lugte det? smiley

• #4   27. apr 2015 Jeg skulle hilse og sige at kyllinger lugter langt værre end køer og grise, og kyllingegylle er det værste. Om i bemærker det i hverdagen ved jeg desværre ikke, men når de kører gylle er det bestemt ikke sjovt smiley

• #5   27. apr 2015 da jeg var ille boede vi op ad en, jeg husker det ikke, men mine forældre husker det som en forfærdelig stank !

• #7   27. apr 2015 Jeg bor 500 meter fra en kyllingefarm af ældre dato. Vi kan lugte den ca 2 dage om året når der køres på marken og ellers bemærker vi hverken lugt, fluer eller andet.
    For nogle år siden havde de rotteproblemer derovre og vi var derfor i den periode også indvaderet. Det er klamt og træls, men kan jo ske hvor som helst. Vi anskaffede os en kat der går ude og bor i udhuset hos kaninerne og vi har ikke set rotter siden

• #8   27. apr 2015 Jeg ville slet ikke være i nærheden af kyllingefarm. Gris lugter rigtig slemt, men jeg føler at jeg står i en stor skraldeplads i Indien. Det lugter SÅ slemt af skrald, jeg kastede op første gang jeg lugtede lugten og fordi det sad i min mund og næse og gjorde at youghurt smagte af det (mit absolut yndlingsmat!) og gjorde at det to mig et helt år at spise det igen.. Det var ihvertfald en kilometer væk gødningen og udluftningen var sket.....

Kommentér på:
Lugt ved at bo meget tæt på kyllingefarm.

Annonce