{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Johanna  S
Johanna S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ny Café-idé ( UNI CAFE ) {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley Jeg læser i øjeblikket på HgS og vi mangler nogle svar til vores projekt. Jeg ville sætte stor pris hvis i ville bruge 2 min på at svare vores spørgeskema. I skal bare gå ud fra i har været der. På forhånd tak smiley

Jeg elsker hest smiley

https://da.surveymonkey.com/s/LMKYXNW ( for arbejdende)
https://da.surveymonkey.com/s/LSCHSYJ ( for studerende)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Café-idé ( UNI CAFE )
  • #1   15. apr 2015 tjener før eller efter skat? man kan da ikke udtale sig om priser man ikke kender?

• Johanna  S
    Johanna S Tilmeldt:
    apr 2015

#2   15. apr 2015 før skat smiley og man skal bare gå ud fra man har været der, det er et rent hypotetisk spørgsmål. Tusind tak for din deltagelse

• #3   15. apr 2015 helt ærligt så virker det da meget useriøst, hvordan kan i bruge resultaterne til noget? hvis resultaterne er ligegyldige er det da spild af både jeres og vores tid med et spørgeskema, så kunne i jo bare selv have svaret 100 gange.

• Johanna  S
    Johanna S Tilmeldt:
    apr 2015

#4   15. apr 2015 Hvis du ikke har lyst så drop det smiley ffs
    Det er da pisse ligemeget hvordan vi skal bruge det :b Jeg tvinger dig ikke til noget, så drop det hvis du ikke kan håndtere det smiley

• #5   15. apr 2015 Johanna.
    For det første skulle du måske skrive pænt til folk der gerne vil hjælpe.
    Jeg kan kun slutte mig til, at vi på ingen måde kan svare på noget vi ikke har kendskab til, og dine svar vil på ingen måde være et retvisende billede for jeres markedsundersøgelse.
    Var det ikke bedre at bruge bekvemmelighedsudvælgelses metoden og spørge et udvalg af eleverne på jeres skole, og evt en eller flere virksomheder i jeres nærmiljø?

• #6   15. apr 2015 Hvad er en UNI cafe og hvor er den placeret? Hvordan skulle jeg kunne svare på det?

• #7   15. apr 2015 Jeg må tilslutte mig og sige, at jeg synes det virker ret så useriøst. Jeg kan jo bare bestemme mig for, at denne her fiktive café er HERRE dyr, og så synes jeg det er noget skod. Eller jeg kan bestemme mig for, at alt kun koster 1 krone, og det er super fedt.

Hvad er meningen med undersøgelsen? I forklarer slet intet om den. "Lade som om vi har været der" - så vi bestemmer helt selv om alt er gratis eller alt er pisse dyrt? Det kan i da på ingen MULIG måde få bare lidt konstruktive og brugbare svar ud af - hvis altså i vil bruge det til en ordentlig opgave smiley

• #8   15. apr 2015 Mangler også lidt info om hvad det er for noget??

For spørgsmålene omkring placering og indretning er jo lidt svært når der ikke kommer noget info om det???

• #9   15. apr 2015 Det er da for åndsvagt.

• #10   15. apr 2015 Gud hvor er det useriøst og du virker SLET ikke som en 19 årig. Snak pænt til folk.

• #11   15. apr 2015 i bliver nød til at fortælle om caféen før man kan svare på om man vil bruge den eller ej

oven i hvad så hvis man er under 18 og ikke får su men heller ikke arbejder hvordan skal man så svare

• #12   15. apr 2015 Enig med de andre! Virkelig mærkelig undersøgelse, og man kan som sagt ikke svare når ikke man har været der. Hvilket der vidst ikke er nogen der har smiley

• #13   15. apr 2015 Spørgeskemaet for arbejdende: der mangler ejerformer eller bare et åbent svarfelt..

Også må jeg tilslutte mig de andre. Aner ikke om cafeen har den rette indretning eller placering - måske kunne i spørge om, om det var noget af betydning.

Kommentér på:
Ny Café-idé ( UNI CAFE )

Annonce