{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Råd til jobs {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går lige nu og søger job i Københavns området men, er der nogen der har et par gode steder man kan søge som ikke omhandler supermarkeder og telefonsalg?
Jeg bliver 18 her til maj og har erfaring i bageri og med oplæring af nye, men jeg er blevet fyret fordi jeg bliver 18 desværre. Jeg begynder på hg til august men indtilda søger jeg gerne noget fuldtid og derefter deltid,

jeg bor i egen lejlighed med min kæreste og vil så vidt som muligt undgå kontant hjælp i de 2 mdr jeg ville gå uden noget da min kontrakt i bageren først udløber D 26/5

Tager imod alle råd.

Jeg har søgt ca 30 jobs indtil videre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd til jobs
  • #1   26. mar 2015 Da jeg blev 18 søgte jeg et job på det lokale plejehjem og fik det, jeg har været der siden da og er rigtig glad for det! smiley
    Men hvis de tager ind som ufaglært i området er der jo massere inden for sundhedsektoren. på plejehjem, døgninstitutioner, børnehave, handicaphjælper ovs.


  • #2   26. mar 2015 okay mange tak for dit svar. smiley

  • #3   26. mar 2015 Jeg har også studiejob på det lokale plejehjem.. Det er et dejligt job, og jeg får faktisk en god løn.
    Det kunne du jo overveje..


  • #4   26. mar 2015 hvad laver i sådan på plejehjemmet? smiley

  • #5   26. mar 2015 Jeg er ansat som afløser, så jeg erstatter den person derevt er syg eller har ferie eller sådan.
    Så jeg indgår i plejen med medicin, personlig pleje og omsorg osv.


  • #6   26. mar 2015 Jeg er også ansat som afløser, hvad jeg laver kommer an på vagterne.
    I dagvagterne er en stor del af det selvfølgelig personlig pleje og generelt at tage sig godt af dem gamle fysisk og psykisk, medicin må jeg ikke lege med, der skal laves noget mad, gøres rent ovs. I aftenvagterne er det jo lige modsat, der er ikke nær så meget personlig pleje.

    Pt. er jeg fastansat i nattevager, hvor der er tilsyn, lidt rengøring, tøjvask og andre småting. Men som udganspunkt er det bare lidt bleskift og sikrer sig at alle har det godt og sover, hvis ikke så at de kommer til at sove smiley


  • #7   26. mar 2015 Er med på plejehjemsjobbet.

    Har været ansat i snart 3 år som afløser, og jeg er stadig rigtig glad for det.
    Det er gode penge, vagter og så er det et meget givende job. Kan kun anbefale det smiley


  • #8   26. mar 2015 Okay,
    Mange tak alle 3 det lyder som et skønt job som alle er glade for, det vil jeg helt bestemt overveje smiley


  • #9   27. mar 2015 Jeg har også arbejdet på plejehjem, og vil også sige, at det er et super dejligt og meget givende job! Som en del af jobbet indgik personlig pleje, at give medicin, gå ture og hygge sig med de ældre, give dem mad, få dem i og op af sengen osv., dvs. alt undtagen dosering af medicin smiley
    Har også arbejdet på en kro som servitrice, og det kan også anbefales!


Kommentér på:
Råd til jobs

Annonce