{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Job & Penge ? :/ {{forumTopicSubject}}

Arg' Det er så frustrerende.
Jeg er 14 år, og det er så svært at finde nogle faste jobs ? smiley Altså udover avisbud.
Har virkelig brug for penge for jeg skal til stævner med min pony, og det skal jeg selv betale. Har overhovedet ikk råd ? smiley
Er der nogle af jer som har et job ? smiley

- evt. nogle som mangler en til et job ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job & Penge ? :/
  • #1   16. jan 2007 Måske burde du så holde en lille pause fra stævne til du har råd smiley

  • #2   16. jan 2007 Jeg rider en pony :b
    Jeg har så valgt at få gratis trailer-leje i stedet for penge smiley


  • #3   16. jan 2007 Jeg har job smiley
    Arbejder på et Arabert stutteri smiley
    Får fast løn. Bortset fra i ferier, der er prisen fordoblet + folk kommer med deres arabere for at få¨dem tilredet smiley

    Hvilket job kunne du godt tænke dig? smiley smiley


  • #4   16. jan 2007 Jeg går med nogle vi kender's hund.. Og tjener 300,- om måneden.

    Kunne du ik evt. sætte en seddel op i din rideklub med du tilbød udmugning for 25-50,- pr. boks m. max. 1 uges møg?
    Eller pudse seletøj for andre?


  • #6   16. jan 2007 Søg ved en bager, i en pølsevogn, pas børn, på et bibliotek hvor man kan sætte bøger på plads. Der er da nok at vælge imellem...:-)

  • #8   16. jan 2007 heh, kender det ikk, er barne pige fast hver mandag, tirsdag og torsdag også tit de andre dag, passer 17 børn heh, har gjort det siden jeg var 10 og er aldrig blevet træt af det, jeg får 45 det ene sted, med et barn på 7 år, og så har jeg 7 steder med 3 børn hvor jeg får 75 kr i timen, så har jeg 5 steder med 2 børn hvor jeg fåer 50 i timen og så har jeg 3 steder med 4 børn og et med 5 til 100 kr i timen,,,

  • #9   16. jan 2007 Jahe' jeg har prøvet alt det. Men man skal min. være femten. Vildt irriterende.
    Min pony står i ne selvpasser satld og der er nogle få heste, så der er ikke så meget at ,uge ud hos.
    Jeg passer engang imellem en hund, men det er jo ikke fast ? smiley
    Også går jeg med en anden hund nogle gange, men dete r heller ikke fast ? smiley Barnepasser har jeg også været, men der er ikk rigtig nogle som nmangler mere ? smiley
    Og det med at gå ned i stævnerne, det er fordi det er de første stævner vi skal til.
    Hvis jeg ellers har råd tiæl at komme med smiley ..


  • #10   16. jan 2007 Dwet jo også fordi jeg ikk har så meget tid, så jeg kan ikk være så fleksibel smiley

Kommentér på:
Job & Penge ? :/

Annonce