Gode råd til søg af stald jobs. {{forumTopicSubject}}
Jeg har for nogen år siden arbejdet med heste både som staldhjælp og handicap hjælper til handicap ridning, og jeg vil så gerne finde noget job indenfor samme område igen. Jeg syntes bare, at det er enormt svært at finde, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal kigge. Jeg har kigget heste nettet, og også på facebook i en enkelt gruppe "Heste jobs", men desværre ingen held.. Så jeg overvejer lidt at skrive nogen mails til de forskellige handicap ride steder i nærheden af mig (Sjælland), Er det for underligt? Eller kan man godt det?
Almindelig stald arbejde er også helt ok, men jeg brænder så meget for at komme ind for handicap ridning igen.. Gode råd modtaget meget gerne :).
nov 2007
Følger: 151 Følgere: 391 Heste: 5 Emner: 140 Svar: 1.625
afsted med dig
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.123
Held og lykke med søgningen.
Mvh Charlotte
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Har selv lige solgt mit firma, men før ville en der kom dumpende uden aftale, arkiveres lodret i “dem ønsker jeg ikke at ansætte” hvor en, der ringer, præsenterer sig og hører om man må komme forbi og snakke/aflevere en ansøgning, ville komme i min måske bunke (og herefter vurderes efter mit behov)
Det kan være det stadig er anderledes i hesteverdenen, meeen de steder jeg har haft kendskab til, er der for travlt til at jeg tror det helt er velkomment.
Så en mail kan være for lidt, mens en uopfordret opdukken, kan være for meget Det kan dog sagtens være at, som jeg skriver, så er det ikke det samme i hesteverdenen, som i min branche
feb 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 185
jul 2015
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 38
feb 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 185
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.556
jul 2015
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 38
Tak for jeres råd, jeg tror jeg sender mails rundt, det har indtil nu virket ret godt føler jeg :).
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
Det bliver ikke rigtig slået op andet end i klubben, så jeg tror bestemt godt det kan svare sig at sende en uopfordret mail ??
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 86
Så man kan godt være heldig ved at skrive rundt
Gode råd til søg af stald jobs.