1.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Blå hår farve til brunette? Blå hår farve til brunette?

Hej HG
Jeg har længe gået rundt og tænkt på at få mit hår farvet med blå striber eller spidser. Men spørgsmålet er så, vil det være pænt til mig, jeg er nemlig brunette, og kunne godt se at den blå hår farve ikke kommer så meget frem. Er det en for stor risiko at prøve?
Håber i kan hjælpe smiley
Forsat god dag smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blå hår farve til brunette?
  • #1   17. mar 2015 Du kan jo afblege det der hvor der skal være farve smiley

• #2   17. mar 2015 Vil bare helst ikke skade mig hår for meget smiley det er jo det problemet for mig kommer smiley

• #4   17. mar 2015 Altså jeg er selv brunette og prøvede at farve mit pandehår pink for et par år siden uden at afblege først, og det kunne slet ikke rigtig ses, udover i solen smiley tror afblegning er den eneste mulighed for at det kan ses smiley ellers så lad være med at afblege men bare brug lyse striber i stedet for, det skader nemlig håret mindre, og mange frisører anbefaler striber i stedet for afblegning hvis man skal gøre det derhjemme smiley

• #5   17. mar 2015 Tager til frisør og gør det hvis det er, men tak for svar kan lige tale med min frisør om det smiley

• #6   17. mar 2015 Mit hår er rødt og har før været orange. Crazy Colours er ikke hårdere for håret end afblegning, overhovedet. Men for at farven skal træde ordenligt frem, skal det nok afbleges i spidserne, og det kan du roligt gøre, det er trods alt kun dine spidser og kan altid klippes af. Desuden behøver det nok ikke sidde længere end 5-10 minutter smiley

• #7   17. mar 2015 Mange tak vil lige tale med min frisør om det smiley

• #8   17. mar 2015 Er ked af det men skal det være blåt skal du afblege dit hår til det er helt paltinblond, hvis det er bare lidt gul kan farven ikke trænge igennem! smiley havde selv blåt hår sidste sommer, jeg gik fra den mørkeste brune til paltinblond på 3 uger... det er det dummeste jeg har gjort! arbejder stadig hårdt på at få mit hår sundt + har mindste så meget af længden på mit hår fordi det blev så slidt smiley
    Du skal også lige tænke på at solen slider rigtig meget på den blå farve eller når du går i bad! du skal virkelig farve det hele tiden for det er pænt smiley Men held og lykke med det smiley

• #9   17. mar 2015 For 5-6 år siden tror jeg, der havde jeg blåt pandehår, det var meningen det kun skulle være striber, men med misforståelser endte det med det meste af pandehåret smiley og det var bare frisøren der farvede det, så tror ikke hun gjorde noget inden smiley

• #10   17. mar 2015 Okay vil da lige tænke over det så, går nemlig i bad hverdag. Så det er nok ikke sådan en god ide smiley
    Men tak smiley

• #11   17. mar 2015 Jeg havde blåt hår engang.. Tror jeg har et fotoalbum her hvor der ligger nogle billeder smiley
    Jeg er lyshåret naturligt så jeg afblegede det ikke, og farven var super fed.. I 2 uger xD

• #12   17. mar 2015 min normale hårfarve er mørkebrun ikke mange tror på mig, fordi det virker sort smiley jeg har haft farvet det lige forskelligt, og har kun været tilfreds med blåsort, hvor det blå kunne ses indtil hele farven var ude af håret, og har holdt utrolig godt smiley farver det nok igen inde for det næste halve år igen smiley

Kommentér på:
Blå hår farve til brunette?

Annonce