{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

Farve hår, dip dye? {{forumTopicSubject}}

Et lille emne, jeg overvejer at farve mit hår, men føler at farve det hele er en stor ting at gøre bare sådan lige så overvejer dip dye så jeg altid bare kan klippe det farvede stykke af, men hvilken farve tænker i? og er der nogen der har erfaring med det? jeg overvejer lidt en farve enten i blå eller lilla.. hælder nok mest til blå.. ellers bare en mørk brun farve. Jeg er rødhåret og kan ikke finde mange billeder af rødhårede med dip dye desværre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve hår, dip dye?
  • #1   22. apr 2016 Husk at tænke på pigmenterne! I hvert fald hvis du gerne vil undgå grønt hår smiley

Lilla oveni rød hår giver grønne pigmenter og resultere i grønt hår.
    Blå ved jeg ikke, men blå bliver det ikke...

Afbleg håret før du putter farven i.

Men min smag vil nok være sort dip dye i rødt hår, det ser nemlig rigtig fedt ud!

• #2   22. apr 2016 Jeg tænker bare at afbleger jeg mit hår først så giver gul+blå vel også grøn.. så tænkte det måske blev mindre grønt hvis man ikke blegede først smiley har aldrig set sort men har også overvejet det.. ved bare ikke om det går så godt til mit hår (indsætter lige et billede der viser nogenlunde hvordan det ser ud) smiley

profilbillede
  • #3   22. apr 2016 er du naturlig rødhåret? smiley

Hvis du er i tvivl vil jeg klart anbefale dig at gå til en frisør.

Men man skal altid afblege for at få et godt resultat. Den gule tone i afblegning kan man vidst fjerne med lidt silvershampoo, men vidst også med ketchup.

Jeg selv afblegede da jeg skulle have lilla hår. bunden blev gul og resten en mørk rødlig farve. Jeg ente med en lilla bund og orange/grønlig/brun hår smiley

• #4   22. apr 2016 Her er det på min konfirmation, godtnok 5 år siden og der var det meget længere end nu smiley Og ja naturligt rød, tænker også at prøve at få fat i en frisør og høre af.. vil bare godt have det gjort snart ellers når jeg at ændre mening til at jeg ikke tør det alligevel smiley

profilbillede
  • #5   22. apr 2016 Det gode ved dip dye er jo hvis man fortryder er det jo bare at klippe af, eller smække en sort i smiley

Hvis du kke har farvet dit hår før og du har din naturlig hårfarve vil der ingen problemer være i at afblege, dit hår vil lysne på kun 20 min. og du vil få en okay pæn lysning hvor du kan utte hvilken som helst farve i smiley

• #6   22. apr 2016 Okay, har aldrig haft det farvet før, på min blå mandag ville jeg have det farvet blå striber i, men endte med at få næsten det hele klippet af istedet smiley og ja tænker nemlig at jeg bare vil have en 5 cm farvet for at se hvordan det fungere.. så jeg ikke risikere at miste meget af mit hår smiley

• #7   22. apr 2016 evt se noget YT video hvor de afbleger og farver det vilde farver, så kan du også få en ide af hvor meget den blå/lilla farve trækker ind i det lilla hår smiley

Hvis du alligevel ønsker lilla dip dye har jeg 2 flasker stående jeg gerne vil sælge billigt hahaha smiley

• #8   22. apr 2016 Jeg ser nok lidt videoer og så får det gjort enten ved frisør eller af min moster som vidst også er ret god til at farve hår smiley men tænker jeg helst vil have blå hvis det er muligt.. smiley

• #9   22. apr 2016 Jeg er blond og har Dip dyet mit hår rimelig mange gange smiley jeg tror at det ville være pænt med blå, lilla, eller grøn smiley

• #10   22. apr 2016 Farve hår er ikke så uhyggeligt som det lyder før man har gjort det et par gange.

Hvis du ikke vil afblege det så kan du jo altid prøve med fx. directions som forsvinder forholdsvis hurtigt fra håret (eller den helt hurtige... Vandfarve) også kan du jo teste begge farver og se hvilken der er bedst (og hvilken der ikke giver en mærkelig farve) eller om du er nød til at afblege det? smiley

Lige en for sjov kommentar.. Man kan også altid farve alt håret også bare klippe det af - Hilsen Kailie som nu er MEGET MEGET kort håret

• #11   22. apr 2016 Det kunne jeg selvfølgelig prøve med først ja for at se hvad der passer.. tænker jeg nok ringer til et par frisører imorgen og høre dem til hvad de tænker (de frisører jeg normalt kommer ved) har altid fundet det at farve hår meget skræmmende (mere end piercinger og tatoveringer af en eller anden grund) men kunne virkelig godt tænke mig at prøve og have farvet det blå.. og helst undgå grøn smiley og ja man kan farve det hele men jeg hader at være kort håret.. det har jeg slet ikke den rigtige hårtype til smiley

• Tanya V
    Tanya V Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 96
    #12   22. apr 2016 Woe, du har en utrolig smuk hårfarve ??

• #13   22. apr 2016 Tanya- Tak, også derfor jeg tænker det ville være synd at farve det hele smiley

• Tanya V
    Tanya V Tilmeldt:
    aug 2015

#14   22. apr 2016 sort ville mache godt smiley

• #15   22. apr 2016 Er lidt bekymret for om sort er for mørkt til min hårfarve.. og har altid drømt om blå hår smiley men det kan da også være sort skal prøves engang smiley

• Tanya V
    Tanya V Tilmeldt:
    aug 2015

#16   22. apr 2016 jeg har haft blåt, og det forsvinder såååå hurtigt. skulle farve vær anden uge. ?? har lidt sort nu, det falmer kun lidt.

• #17   22. apr 2016 Tanya: Sort fåes også som permanent hvorimod alle pang farver desværre kun findes i semi permanente. smiley

• #18   22. apr 2016 Okay.. så kan det være det bliver blå først og når det så er falmet kan jeg jo gå over til sort måske smiley

• Tanya V
    Tanya V Tilmeldt:
    aug 2015

#19   22. apr 2016 et råd: vær sikker på de bleger dit hår nok, ellers vil det blå ikke sætte sig.
    jeg havde et stort problem med det første gang ??

• #20   22. apr 2016 Tænker også at få det gjort ved en frisør.. i hvert fald første gang for de ved forhåbentligt hvad de laver, så i morgen skal der ringes rundt og høres til priser og om nogen har tid hurtigt smiley

• #21   22. apr 2016 Godt du vil høre dig ad ved frisør :3
    Jeg har selv farvet blå og der har det holdt 2-3 måneder af gangen, smiley da jeg så prøvede ved frisøren gav det samme resultat dog lidt stærkere. :3
    Håber du kommer med billeder hvis du får det gjort smiley

• #22   22. apr 2016 Skal nok ligge billeder op herinde hvis jeg får det gjort, og håber jeg kan få det gjort snart så jeg ikke ændre mening smiley

• #23   22. apr 2016 Uh ja det farligt at lade der gå for lang tid xD man ender jo med ikke at gøre det O.O

• #24   22. apr 2016 hvis du er bange for at bruge sort, så gå efter nuancen sortbrun. det starter ud i at være meget sort-looking i starten men falmer hurtigt ned til en pæn mørk brun smiley

• #25   23. apr 2016 Fik fat i 2 frisører der ikke turde prøve lave blåt før jeg fandt en der ville.. ved så ikke om det er et dårligt tegn eller godt tegn på hvor nemt det bliver smiley

• #26   23. apr 2016 Kan være de ikke er øvet i det :3

Mit hår var mange farvet (4 farver) da jeg nævnte det for min frisør. :3 Hun ville heller ikke farve som var det lavet professionelt eller farve det hele, så jeg fik det lavet som en prøve med dipdye da hun ikke vidste resultat, :3 det blev heldigvis smukt. smiley

• #27   23. apr 2016 Jeg farver ALDRIG mit hår lilla eller blå igen! Jeg har prøvet begge dele, og jeg har stadig grønt hår efter næsten et år!
    Frisøren kan ikke trække den grønne farve ud af håret, så jeg har farvet mit flotte brune hår, en mørkebrun farve, hvor man ikke kan se det grønne..

• #28   23. apr 2016 Her er resultatet så, Cecilie godt jeg ikke nåede at se din besked så havde jeg nok ikke turdet prøve smiley synes selv det blev okay fedt, og det var ikke nødvendigt at blege det først smiley

profilbillede
  • #29   23. apr 2016 Og det blev så til et lille fotoshoot med hesten smiley

profilbillede
  • #30   23. apr 2016 Uuuuh O.O det ser fedt ud smiley

Har en trang til at farve hår nu smiley

• #31   23. apr 2016 Tak.. er også selv positivt overrasket smiley

• #32   23. apr 2016 Mit var nu også fedt, men ikke efter.. Det er stadig grønt. smiley

profilbillede
  • Tanya V
    Tanya V Tilmeldt:
    aug 2015

#33   23. apr 2016 mit første var også ved frisør og de fejlede STORT ??

• #34   24. apr 2016 Jeg fik også kun lavet spidserne så jeg ikke risikerede blive helt korthåret i tilfælde af at det blev grimt og skulle klippes af, vi tro det nok falmer til grøn når det gør det men tænker godt jeg næste gang kan få min moster til at farve det så nogen der ved hvilke mørkeblå hårfarve der er god at bruge selv? smiley
    Og når jeg så bliver træt af blå ryger der en mørkebrun eller sort oveni så kan jeg have det til jeg synes det er langt nok til at klippe det farvede stykke af smiley

• #35   24. apr 2016 Nogen der har prøvet at bruge IdHAIR Colour Bomb til at holde sit hår farvet? eller har andre gode ideer, vil jo helst beholde farven så længe som muligt smiley

• #36   24. apr 2016 Hårfarver til hjemmebrug: stargazer, crazy colour, directions og manic panic. (har selv kun brugt stargazer og crazy colour, men da andre har haft godt resultat med de 2 andre synes jeg de lige skulle nævnes :P)

Jeg har aldrig brugt Idhair colour bomb, men i stedet plejer jeg at købe stargazer eller crazy colour hjem og så blande 1/4 balsam i, den blanding bruger jeg så hver 2-3 måned (andre gør det oftere da deres falder hurtigere ud pga deres hårtype) :3

• #37   24. apr 2016 Okay tak, må se at få købt noget hjem så, vil godt forblive blåhåret i noget tid nu hvor jeg er det smiley

Kommentér på:
Farve hår, dip dye?

Annonce