670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Bange for at ride min part Bange for at ride min part

Hej.
Lige pt. har jeg part på en pony som jeg er blevet rigtig bange for at ride. Hun har bla. stukket af med mig på åben mark. Normalt på banen gør hun ikke rigtig noget. (Hun er en Araber) Hun kigger selvfølgelig lidt, men inde i mit hovede laver hun alt det modsatte. Da jeg også red hende om søndagen skulle jeg ride selv. Jeg plejede at tænke "Nu går det godt, og der sker intet" men så snart jeg satte mig op på hende og vi begynde at skridte hoppede jeg af. Det var virkelig ubehageligt, så nu rider jeg hende kun om torsdagen. Jeg har en underviser jeg for undervisning af hver torsdag, hvilket går rigtig godt, jeg er helt tryg når hun er der osv.
Hun siger jeg rider den rigtig godt (:
Men hele ugen går jeg og har ondt i maven, og er nervøs for når dagen kommer.

Som du nok kan læse dig til, er jeg den meget nervøse rytter.
Her på lørdag skal jeg ud og prøve en anden part (samme sted), som jeg glæder mig rigtig meget til.

Problemet er, at jeg ikke vil stoppe med at ride. Det gør mig virkelig glad, og det kommer bare ikke til at ske smiley
Det sted jeg rider behøver jeg selvfølgelig ikke ride, det er bare så hyggeligt, og min gode veninde rider der nemlig også.
Vi havde en drøm om at kunne galopere sammen i dyrehaven om sommeren, men jeg føler lidt at jeg bare trækker hende ned. Jeg kan godt mærke på hende at hendes tålmodighed snart er løbet op, fordi hun rider selv, og spørger ikke rigtig hvordan det går med min part.

Samtidig er der så en anden part på min part som mere springer ud i det. Hun rider den i skoven, på banen osv. For at være helt ærlig bliver jeg nok lidt misundelig på at hun tør, hvilket gør det endnu mere nederen smiley

Spørgsmålet er så, om jeg skal vente på at jeg har prøvet den anden part, eller om jeg skal stoppe med det samme. Jeg vil jo gerne ride, jeg vil bare ikke føle mig usikker.

Hvad skal jeg gøre?
Håber i kan hjælpe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for at ride min part
Kommentér på:
Bange for at ride min part

Annonce