mit liv ' røv nederen vil bare af med {{forumTopicSubject}}
ja som sagt skal af med lortet på en måde
læs det dog.
jeg blev født den 8 august 1990. man kunne ikke ønske sig bedre forældre end dem jeg fik, og en dejlig storebror. da jeg var lille lavede vi tit ting sammen og sådan jeg havde mange veninder
og også en bedste veninde. da jeg blev 6 år gammel startede jeg på en privatskole da jeg var meget genert og ikke snakkede med mennesker som jeg ikke kendte, så mine forældre synes det var det bedste for mig. jeg gik der i ti år, altså til jeg var fædig med niende klasse vi havde den bedste sidste skoledag og først nu har jeg fattet hvor meget jeg savner dem jeg gik i klasse med og bare selve skolen. sommerferien kom, min familie og jeg tog ud til vores sommerhus hvor jeg har mange venner, festede hele ferien. i slutningen mødte jeg verdens dejligste dreng på en campingplads og han boede i samme by som mig. vi begyndte at komme sammen, men det holdte kun en uge, jeg gik helt ned græd i flere uger. efter sommerferien startede jeg i tiende klasse,
de gik godt nok i starten men pludselig begyndte jeg at komme sammen med ham jeg mødte på campingpladsen igen, det holdte i to uger denne gang. det var en helt almindelig søndag,
jeg skulle i skole kl ti om mandagen jeg tog min taske og stak af ned til min kæreste, der sov jeg men om morgenen var det som om jeg var en helt anden person, jeg tog ikke i skole men cyklende hjem omkring kl eleve om formiddagen jeg havde det meget underligt da jeg kom hjem,
følte ikke det var mit hjem jeg var i, mine forældre var ikke hjemme, så jeg tog ti panodiler i hånden og et glas vand og gik op i min mor og fars soveværelse, satte noget musik til og tænkte bare at der ikke var nogen der kunne lide mig. jeg skrev til min kæreste (det var ikke din skyld)
jeg åd seks panodiler og faldt i søven. jeg vågende da mine forældre kom hjem,
min mor kom op til mig og spurgte om jeg havde taget stoffer mine læber var helt blå og jeg rystede over det hele, jeg forklarede hende hvad jeg havde lavet.
dagen efter slog min kæreste op for anden gang.
tiden gik igen min x havde fundet igen, jeg var næsten kommet over ham men så en dag var det slut mellem ham og hans kæreste, han skrev til mig og spurgte om jeg ikke kom ned til ham og selvfølgelig gjorde jeg det. vi begyndte at komme sammen igen juleaften, det gik godt i en måned men så flyttede han på sådan et hjem i nordjylland hvor han skal tage sin uddannelse, så det gik ned af bakke igen. jeg begyndte at spise dexofaner og en dag ringede jeg til ham da han ikke havde kontaktet mig i en uge, han var pisse sur og sagde han ikke gad hjem i weekenden,
jeg sagde fint du må kontakte mig når du vil tage dig sammen og være sammen med mig.
så nu er det slut igen og fortrød sådan at jeg slog op med ham.
har desværre glemt nogle af de vigtigste ting men det skal lige siges begyndte til psykolog efter jeg havde taget panidilerne det virkede ikke en skid, jeg begyndte at skære i mig selv osv.
det går meget op og ned fortiden.
græder faktisk over noget hver evig eneste dag.
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 94 Svar: 210
vi har et specielt forhold vi snakker også meget sammen når vi ikke kommer sammen.
han har selv mange problemer og har taget stoffer siden han var 11 år. han er unormal og har en hjerneskade
det er sgu ikke så nemt bare at glemme ham desværre.
jun 2006
Følger: 119 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 555 Svar: 3.489
Men du må endelig ikk gøre noget dumt ! Hold ud og tænk på alt det gode , og det gode du vil komme til at opleve hvis du holder ud
jun 2006
Følger: 119 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 555 Svar: 3.489
Ja , alle har nogel nedern perioder i sit liv
Men vis du er stærk og hold ud . Tænk på alle dem du sårer hvis du laver noget dumt
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.388
feb 2004
Følger: 159 Følgere: 258 Heste: 11 Emner: 560 Svar: 2.357
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
men jeg kan udemærket godt følge dig... jeg har før taget 50 panodiler.. ingen virkning.. øv øv... har skåret i mig selv.. men blev stoppet.. øv øv... har slugt 80 "fiber piller" i håb om at de ville svulme i min mave så jeg døde... virkede ikke.. øv øv
men idag har jeg lært at acceptere livet... det kan godt ske at det er noget lort tit.. men så tænker jeg på min familie... hvad ville de tænke og føle hvis jeg var væk??
og min hest?? ville hun så bare blive slagtet???
mar 2006
mar 2006
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
Jeg har også selv været tæt på at begå selvmord engang, men så ringede jeg til min bedste ven Jakob, og han hjalp mig igennem det hele <33
Det hjælper en RIGTIG meget hvis man snakker med en om tingene som forstår det
mit liv ' røv nederen vil bare af med