Lidt info eller hjælp {{forumTopicSubject}}
Hey HG
det har ikke noget men heste at gøre...
I fredags var en af mine gode drenge venner på besøg.
Vi hyggede os rigtig meget men da vi skulle sove, blev det lidt mere intimt... Vi endte så med at have sex... men glemte beskyttelse. ved godt jeg kun er 13 men det er ikke det er vigtigt...
ved ikke om der er sket noget. Ringede til min veninde fordi jeg havde behov for at snakke med en. Vi skal så sige til min mor imorgen fordi jeg ikke ville alene. mig og min mor har snakket med det og hvis jeg gjorde det med nogen skulle jeg sige så vi kunne komme til læge men ved ikke hvordan hun reagere og vil ikke have hun skal sige det til nogen. Men tror i der kan være sket noget eller?
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Ja selvfølgelig kan der være sket noget, men tag du bare snakken med din mor, hun bliver kun glad for du tiltroer dig til hende
feb 2014
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 493
Nu kender jeg hverken dig eller din mor, men du skal nok regne med en reaktion. Du er trods alt kun 13 år. (Du skal ikke tolke at jeg dømmer dig, men siger bare at det er en ung alder at have sex i, og at folk ofte reagerer på dette.) Men jeg er sikker på at hun vil hjælpe dig derefter. Og du må jo så snakke med hende om, at du helst ikke vil have at hun siger det til nogen.
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 349
Syntes du skal tale med din mor og sejt du tør (lille mig tør ikke engang at fortælle hvem jeg er forelske i og hvem jeg holder i hånden med )
aug 2005
Følger: 108 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
Jeg gjorde det samme da jeg var 13 år og da min mor fandt ud af det kom jeg på p piller, første gang jeg gjorde det var det planlagt jeg var 13 og ham 16, havde bedt ham om at blive tjekket, men det var hans første gang og min første gang, dog brugte vi et kondom.
Da vi så efterfølgende blev kærester var jeg på p piller så der blev der ikke brugt mere beskyttelse.
Og selv idag snart 8 år efter, kan min mor og jeg snakke stille og roligt om det Så super skønt når man først har den tillid
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 68
Lidt info eller hjælp