{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Lidt info eller hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey HG
det har ikke noget men heste at gøre...
I fredags var en af mine gode drenge venner på besøg.
Vi hyggede os rigtig meget men da vi skulle sove, blev det lidt mere intimt... Vi endte så med at have sex... men glemte beskyttelse. ved godt jeg kun er 13 men det er ikke det er vigtigt...
ved ikke om der er sket noget. Ringede til min veninde fordi jeg havde behov for at snakke med en. Vi skal så sige til min mor imorgen fordi jeg ikke ville alene. mig og min mor har snakket med det og hvis jeg gjorde det med nogen skulle jeg sige så vi kunne komme til læge men ved ikke hvordan hun reagere og vil ikke have hun skal sige det til nogen. Men tror i der kan være sket noget eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt info eller hjælp
  • #1   29. dec 2014 Man 'glemmer' altså ikke bare lige sådan beskyttelse.

Ja selvfølgelig kan der være sket noget, men tag du bare snakken med din mor, hun bliver kun glad for du tiltroer dig til hende smiley

• #2   29. dec 2014 Jeg synes det er rigtig flot af dig at gå til din mor! Når du netop ikke har brugt beskyttelse, er chancen rigtig stor for at der er 'sket noget'. Ikke kun med tanke på at du kan risikere at blive gravid, men også med henblik på eventuelle kønssygdomme.

Nu kender jeg hverken dig eller din mor, men du skal nok regne med en reaktion. Du er trods alt kun 13 år. (Du skal ikke tolke at jeg dømmer dig, men siger bare at det er en ung alder at have sex i, og at folk ofte reagerer på dette.) Men jeg er sikker på at hun vil hjælpe dig derefter. Og du må jo så snakke med hende om, at du helst ikke vil have at hun siger det til nogen.

• #3   29. dec 2014 Respekt her fra smiley at du tør ligge sådan et opslag op UDEN at skulle lave (som så mange andre) en falsk profil smiley syntes det er sejt smiley og jo det er en tideligt alder, men er man klar så er man vel smiley
    Syntes du skal tale med din mor smiley og sejt du tør smiley (lille mig tør ikke engang at fortælle hvem jeg er forelske i og hvem jeg holder i hånden med smiley )

• #4   29. dec 2014 Gå du bare til din mor, godt være hun bliver lidt chokeret og reagere med at blive små sur, men med tiden er hun glad for at du stoler på hende.

Jeg gjorde det samme da jeg var 13 år og da min mor fandt ud af det kom jeg på p piller, første gang jeg gjorde det var det planlagt jeg var 13 og ham 16, havde bedt ham om at blive tjekket, men det var hans første gang og min første gang, dog brugte vi et kondom.

Da vi så efterfølgende blev kærester var jeg på p piller så der blev der ikke brugt mere beskyttelse.

Og selv idag snart 8 år efter, kan min mor og jeg snakke stille og roligt om det smiley Så super skønt når man først har den tillid smiley

• #5   29. dec 2014 Har snakket med min mor og hun blev glad fordi hun vidste at det ville ske men så skal vi til læge og alt det der smiley

Kommentér på:
Lidt info eller hjælp

Annonce