{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Lidt HA-info.. {{forumTopicSubject}}

Jep.. jeg har været igennem nogel gamle og nogle slettede tråde, og jeg kan se, at nogle bilder sig ind, at nogle HA´ere fryser folk "for sjov"..

Aldrig har jeg da hørt noget så latterligt!
Tror nogle virkelig seriøst at man sidder med sin lille "zapper-pistol" og fryser folks brugerprofiler, "fordi man kan"??.
Det må da være fordi disse mennesker ville kunne finde på noget sådant, hvis de havde muligheden..

Der SKER da nok nogle småfejl ind imellem, for JA, de der GIDER bruge tid som frivillige administratorer her på siden ER faktisk mennesker også. Tag lige og tænk lidt over det ind imellem...

Derudover er der overvejelser om at anvende frysninger i større grad end nu, for man kan jo tydeligt se at den "pædagogiske" indgangsvinkel IKKE virker på temmelig mange, der bare lader hånt om ALLE regler, og gør præcis som det passer dem. Derimod plejer det at virke, når man lige har været udelukket et par dage.

(Desværre er der også nogle, hvor ikke engang dette hjælper på opfattelsen, og disse ender så selvfølgelig med at blive udelukket helt fra siden, ofte EFTER at "over-administratoren" er kontaktet og sat i gang)..

Selvfølgelig er der også de mange, rare mennesker, der bare posterer rigtigt, taler pænt, og i det hele taget opfører sig ordentligt, og disse er heldigvis i STORT overtal, ganske som i det virkelige liv. smiley

Ligeledes er der dem, der svarer pænt tilbage når de har fået en henstilling, og ikke skaber sig som små babyer, som andre gør..

Og igen.. Husk lige på at når man trykker på "acceptér" eller hvad nu knappen hedder ved oprettelsen, så HAR man naturligvis LÆST og forstået reglerne for denne side, og har man IKKE det, og kan man IKKE tåle at få "ballade" når man ikke overholder reglerne, så er det måske ikke en side med moderatorer man bør færdes på, for der FÅR man altså ballade, hvis man ikke "opfører sig pænt"... smiley

Det var lige lidt herfra, da jeg mente at lidt genmæle efterhånden ville være på sin plads. smiley

Hav en god dag... smiley

Mvh. Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt HA-info..
Kommentér på:
Lidt HA-info..

Annonce