{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Lidt info {{forumTopicSubject}}

Hej alle ..
Nu sys jeg vi skal fortælle lidt om oz selv ..

Navn & alder
By
Lidt om dig
Lidt om hesten
Har du andre dyr
og hvis der er andet du vil fortælle

Jeg hedder Katja og er 18 år
Bor tæt på Gredstedbro/Ribe (villebøl)
Jeg bor på en gård sammen med min familie , svigerinde og min kæreste. Vi har i alt 3 heste og jeg er hjemme gående lige pt men søger job og tager muligvis Berider uddannelsen eller bare Landbrugs skole ..
Lidt om Maggie : Maggie er en fjordhest og er 5 år Hun nyder at ride ture men oz dressur og spring .. Hun er under optræning a mig og sys det går frem ad :d og mangler muligvis en til at ride Maggie engang i mellem
Andre dyr : jah jeg har en sød Kat ved navn fartstribe .. En hund ved navn Daisy, en ikke børnevenlig kanin og en masse undulater og en enkelt nymfe parakit ..
Det var så lidt om mig ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt info
  • #1   14. sep 2008 Navn & alder : Anette 14 år
    By : københoved
    Lidt om dig : pige på 14 år som rider og er samm me vennerne
    Lidt om hesten : 10år Lucas 158½ høj dejlig
    Har du andre dyr : hund

• #2   14. sep 2008 Navn & alder ; Anne'Mette Hansen 14år snart 15 smiley
    By : sønderjylland/rødekro smiley
    Lidt om dig : går på rødekro skole, jeg har 2ponyer lige nu, den flying adonis er til salg :(. og chanel skal tilbage s: og så skal jeg have hingst smiley
    Lidt om hesten : adonis, 5år, har gået LA-klasser på distriktplan med roset hver gang.
    chanel, 5år, for 3måneder siden kunne hun ingen gang gå på en volte. og nu har vi lige redet vores første la1. og vandt smiley
    Har du andre dyr : hund og en kat XD

• #3   14. sep 2008 Navn & alder : Stine (: 15 bliver 16 på fredag (:
    By : Løgumkloster (:
    Lidt om dig : jeg bo hos min mor i Løgumkloster sammen med min papfar (: og min far og hans kæreste bo på Sjælland (:
    Lidt om hesten : Jeg ride en min ridelærers hest Carmen , hun er 173 og den BEDSTE lærerhest (: og ride jeg på en rideskolehest som hedder Fabienne og er super sød(:
    Har du andre dyr: To katte hos min far (: og en hos min mor, men vi få snart nummer to (:

• #4   18. sep 2008 jeg hedder Heidi og er 16 år
    jeg bor i Ribe, jeg bor sammen med min mor og far, og mine to søskende.. jeg har mion egen pony, og låner to...
    mi pony er 15 år, og bruger ham som hygge, kan godt lide dressur, og spring, han kan også lide en rigtig lang tur med fart på.
    ja jeg har 3 hunde, 3 katte(skal have killinger igen) jaa det var vel det xD

Kommentér på:
Lidt info

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce