Måske er heldet rent faktisk ved at komme til mig! Måske er heldet rent faktisk ved at komme til mig!
Hej alle sammen!
Kender i den følelse hvor alting bare går galt, alt man ejer, rør ved, tænker på og laver noget med bare ender galt?
Sådan har jeg haft det i en del tid nu!
Det hele startede med at jeg måtte lade min bedste ven aflive for 6 måneder siden
Efter 3 år hvor vi havde kæmpe med adskillelige skader og diverse andre ting så kunne hans ben altså ikke mere! Det tog utrolig hårdt på mig da han virkelig var verdens bedste dreng i mine øjne!
Jeg finder så den her låne hest, for at komme videre og efter 2 måneder har jeg investeret utrolig meget i den her hest! Lært den at gå i trailer, tandlæge, vaccine og den havde sågar smadret en trailer for min regning også!
Den ene aften for jeg en besked fra ejer om at hun henter hesten hjem! Uden nogen videre grund, men dagen efter blev den hentet..
Jeg måtte jo så ud og kigge efter hest igen, og efter et par måneder, finder jeg den her hoppe, sindsyg stabil, dygtig, sød smuk! Ja hun havde os bare hele pakken, men efter en lille måneds tid, hæver hendes ene knæ, jeg kører til dyrelægen, og dyrelægen konstatere væske i knæleddet
Øv, 14 dage på boks og så til kontrol igen!
Efter 1 uge står hun med modsatte knæ og var været og meget halt!
Vi kører ind igen med hende, og dyrelægen anede ikke hvad det var!
Det ville koste mig en krig at finde ud af og ikke mindst ville det komme til at gøre ondt på Maude!
Min beslutning blev så at hun fik fred, på den måned hun nåede at være skadet, han hun i vægt tabt sig mellem 50-100 kilo, hun havde så mange smerter at hun gik og tabte sig!
Så efter 2 sølle måneder sluttede vores eventyr!
Jeg har nu gået i et par måneder og samlet mig, tænkt over hvad jeg ville og ikke mindst fået styr på alle tingene!
Og jeg har nu fundet hesten igen! Den skal i handelsundersøgelse torsdag og så får jeg den hjem der!
Jeg er så spændt, og glæder mig til at få hende hjem og lære hende ordentligt at kende!
Så efter 6 måneder med nedtur på nedtur føltes det endelig som om det vender for mig!
Et langt indlæg med mine tanker her til aften der bare har fået frit løb!
Tak fordi du nåede her til!
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
Måske er heldet rent faktisk ved at komme til mig!