{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Malene J
Malene J
Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182

Heldet med Banker + Tangaroa {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vil høre om i andre har fået Banker og hvor mange pas i brugte/ TU i brugte ( til dem der måske overvejer at gøre forsøget, kan danne sig et billede af heldet, forhåbenligt)

Han var den sidste vildhest jeg manglede, så jeg ville have ham. Og jeg fik ham i føste TU jeg åbnede og kom til lvl 5 smiley

Hvordan går det med jeres Tangaroa gud?.
Nogle dage finder jeg ingen skildpadder, de fleste dage har jeg fundet en enkel. Og to dage har jeg fundet 2 skildpadder.
Så pt er min på 475 point smiley

Mvh Dothea

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heldet med Banker + Tangaroa
  • #1   13. jul 2017 smiley Jeg har valgt ikke at forsøge. Da Epona var i de gyldne skind ville jeg gerne have den til min samling, men da jeg ikke havde fået den efter at have brugt 100 pas. Så var det slut. SÅ nu har jeg bare besluttet at jeg ikke vil bruge flere pas på på at få de ekstra heste. 100 pas er virkeligt mange pas og hvis så bare det betød at når man havde brugt en xx antal, så kunne man købe heste i reserveret salg for f. eks 20 pas. så kan det gå. Men i følge howrse support at der nøjagtig lige stor chance for at vinde hesten hver gang man åbner en TU, horn eller skind. Uanset hvor mange man har åbnet allerede. Så jeg kunne have brugt yderligere 100 pas og stadigt ikke fået den hest.

• #2   13. jul 2017 Min Tangora er på 500. I dag var der ingen mana.

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #4   13. jul 2017 Jeg plejer at have ok held med heldgenstandende, dog ikke i foråret da der var krøsus, der brugte jeg selv lidt over 80 værdipas, uden at få ham. - der opgav jeg også xD. ( har en i forvejen, da de kom på siden første gang, men hvem vil ikke have flere krøsus :))
    Normalt får jeg guden, inden jeg har brugt 35 pas. og det synes jeg er ok.

Men ja, efter 100 værdipas burde der være en regel med at kunne købes i salg :). Det er trods alt 750 kr.

Dejligt at høre at i finder skildpadder nemmere end jeg. Glæder mig til at bruge den genstand guden giver smiley

• #5   13. jul 2017 Jeg synes også det havde været en fed ide, hvis der havde været en grænse - ved brug af fx. 20 pas uden held, kunne guden komme i salg - og så eventuelt falde i pris derinde i takt med, hvor mange flere pas man bruger på at forsøge.

Jeg måtte opgive ned Epona ret hurtigt. smiley

Banker kom til mig i 1. forsøg, så jeg brokker mig ikke lige over dén omgang smiley

• #6   13. jul 2017 smiley Hvis flere synes at det vil være godt at man vidste at gevinst hesten før eller siden kommer i et reserveret salg, når man har brugt xx antal pas. Kan I så ikke skrive det til support?
    Jeg har allerede ønsket det og ved at der er flere der har. Så måske kan det blive en realitet, hvis vi er MANGE der ønsker det

• #8   13. jul 2017 Jeg HADER titanens udfordringer, da man aldrig får noget som svarer i værdi til de 2 pas man bruger, hvis man "taber", men prøvede alligevel uden held.. Ville ønske deres "trøstepræmier" var noget man rent faktisk kunne bruge, istedet for 2 gulerødder og en hut..

I det gyldne skind får man i det mindste minimum 1 DSM ting, hvis ikke man er heldig nok til at få guden/den vilde eller hvad man nu lige søger..

• #9   13. jul 2017 I det gyldne skind er det nu heller ikke ligefrem hver gang man får "trøstepræmie" der er de 2 pas værd smiley

Jeg får næsten altid poseidons pakke i trøstepræmie i titanen, så jeg har efterhånden et ret godt lager smiley

• #10   13. jul 2017 Jeg har aldrig prøvet at modtage noget som helst dsm som trøstepræmie i TU, men det er man jo sikret i det gyldne skind smiley og så kan man jo selv bestemme hvilken ting man vil have..

• #11   13. jul 2017 Det er super fedt at kunne vælge hvilken ting man vil have, men når man gang på gang på gang ender med én stjerne.. Så går det sjove altså af smiley

Kommentér på:
Heldet med Banker + Tangaroa

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce