{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Energi, foder hjææælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har en pony som er fuldkommen energi forladt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Han vil hverken gå frem med eller uden sporer heller ikke med pisk stemme osv osv Og MAN kan VIRKELIG ikke få ham frem.. Han får hø og lidt wrap i nogle "tætte" hø poser 3 gange om dagen. Udover det går han på græs fold mindst 4 -5 timer om dagen, og han får grov foder 3 gange om dagen.

Han er begyndt at få B-vitamin og han har fået det cirka i en uge..

Da jeg fik ham tilbage i Juli måned fik han foderet Natur müsli fra St. Hippolyt. Det gik han ok på men manglede stadig lidt energi.

Da han blev skadet i september, skiftede vi hen til noget boks ro/ forfanghed/slanke foder også fra St. Hippolyt. Da han skulle stå i en hel måned og han skulle/skal tabe sig meget.

Nu er vi snart færdig med genoptræningen af ham, og han er simpelthen ikke til at få frem.

Han får stadig det der boks ro foder fra St. Hippolyt. Men vi har i dag køb noget andet foder fra St. Hippolyt som hedder " Hesta light", som vi håber kan hjælpe smiley

Har i nogle tips til foder osv? smiley

INO OM PONYEN:
Han er 5 år
Racen New forest
Bliver redet hver 2 dag
Får fri 1 - 2 gange om ugen

OBS: Min mor har snakket med en masse foder eksperter. Men de kunne ikke hjælpe særlig meget smiley Så derfor spørger jeg jer til råds!

HÅBER i kan hjælpe Kh smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energi, foder hjææælp
Kommentér på:
Energi, foder hjææælp

Annonce