{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

PAVO Condition, hjææælp :) {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der foder med det, og kan svare på følgende spørgsmål:

1. Foder i med tilskudsfoder ved siden af?
2. Hvor meget får jeres hest om dagen, gerne hvis den vejer omkring 550 kg?
3. Er det piller eller müsli??
4. Kan i mærke forskel på at den er havrefri, tænker på energi?

Takker smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAVO Condition, hjææælp :)
  • #2   25. apr 2014 1. Nej
    2. 2 kg hvis den er i arbejde.
    3. Piller
    4. Ja. Min er ret varm. Derfor får den condition.

• #3   25. apr 2014 Condition er et fuldfoder.

• #6   25. apr 2014 Nej, et fuldfoder dækker over et foder, som sammen med rigtig mængde grovfoder dækker hesten ind med det, den skal have smiley

Jeg fodrer med Pavo condition pt., mærker ingen speciel forskel. Jeg fodrer med Equsana fiberlux ved siden af samt halv dosis vitaminer i bolsjeform. Jeg giver ikke min fuld dosis af anbefalet mængde, jeg giver cirka 500 g om dagen til en hest på 375 kg.

• #7   25. apr 2014 1. Foder i med tilskudsfoder ved siden af?
    Ja, da min hest lynhurtigt bliver fed, og derfor ikke kan få foder nok til at optage alle vitaminerne uden at tage alt for meget på.
    2. Hvor meget får jeres hest om dagen, gerne hvis den vejer omkring 550 kg?
    - Nu har jeg ikke helt styr på hvor tung min hest er, men hun er en lille varmblodshest. Når hun spiser mest, spiser hun mellem en halv og tre-kvart sæk om måneden, så der kan man rigtig se hvor lidt hun skal have, for at holde normalvægten. smiley
    3. Er det piller eller müsli??
    - Pilleform
    4. Kan i mærke forskel på at den er havrefri, tænker på energi?
    - Min hest har fået det i al den tid jeg har haft hende, men min søsters pony begyndte i hvert fald at falde ned på jorden da hun blev slået over på det. smiley

• #9   25. apr 2014 Læs længere nede smiley

"Når det drejer sig om et fuldfoder til heste forstår man således i daglig tale et krybbefoder, der sammen med grovfoder dækker hestens behov for energi, næringsstoffer herunder fibre."

• #10   25. apr 2014 Min angrib/michellino hoppe får Condition og kan tydeligt mærke forskel! Skiftede over da hun var MEGET varm! Og siden da har hun bare fungerer perfekt ??

• #11   26. apr 2014 1 Ja vitaminer.
    2 der er et udemærket skema bag på sækken, hvor du kan se, hvor meget den cirka skal have med vægt og arbejds mængde. smiley
    3 Piller
    4 Lucile har aldrig fået andet. smiley

Kommentér på:
PAVO Condition, hjææælp :)

Annonce