Tak far! -.-' {{forumTopicSubject}}
Jeg har i laaang tid drømt om at studere sports rehabilitation i England og nu har vi så fået vores første standpunktskarakterer, hvor mit snit ligger på 9.46! .
Jeg nævnte så for min far at med mit nuværende snit, så kan jeg faktisk studere jura i København! .
Min far synes at det var en fantastisk idé, selvom jeg har sagt at jeg vil studere Sports rehabilitation. Jeg svarer ham så at der er visse ting jeg synes der er mere interessante - og så bliver min far bare til den fantastisk støttende, og alligevel jævnt humoristiske person han er!
Min far:
Så som sportsfolks sure tær....hve' du nu hva ' !!!
Mig:
Åh nej! Havde virkelig ikke overvejet tæer ... Der er ikke noget værre end tæer! Måske jeg lige skulle genoverveje den en gang!
Min far:
ja.... armsved, sure tæer, hår i r...n og på ryggen for ikke at tale om ørerne....og så bagefter hjem at spise... så hellere en diskussion med en rig (sports)klient, et kæmpe salær, og en god middag i byen
Min far formår virkelig at gøre mig optimistisk omkring min fremtidige uddannelse
Er der nogen der er i tvivl om hvad han mener, at jeg skal studere?
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
hehe nej jeg er ikke tvivl og hvad han mener
Da jeg fandt den uddannelse som jeg vidste jeg ville og som var 110% den rigtige for mig, fik jeg af vide af min mor at det var dumt, og det skulle jeg ikke, jeg måtte finde noget andet.
På det tidspunkt var jeg allerede helt nede fordi 10. klasse næsten var slut og jeg ikke vidste hvad jeg ville, for skulle i hvertfald ikke gå i gynmasiet.
Så fandt EUX-landbrugsuddannelsen, som jeg jo så ikke måtte, det var et hårdt slag.
Heldigvis snakkede hun vist med min far om det, og jeg startede på den uddannelse jeg ville og nu er jeg over halvejs i den
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Jeg arbejder pt. et sted i udlandet, hvor jeg slet ikke passer ind når man tænker på hvordan man ønsker at passe dyrene og jeg er faktisk relativt ked af det en god potion af tiden.
Jeg fortæller så min far i går at jeg nok kommer hjem d. 22 og at jeg glæder mig helt vildt meget til at komme hjem, hvortil han svarr "øv allerede, jeg tror faktisk jeg så en billig lejlighed i nordjylland i går." Min far ved godt at jeg ikke skal flytte hjemmefra lige nu, og at jeg så absolut ikke skal til jylland, åndsvage retardo!
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Udelukkende baseret på mine allerede afsluttede fag, kan jeg også godt komme ind på Jura, såååå .
Min far skal nok støtte mig, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men derfor er der nok stadig visse ting han foretrækker frem for andre alligevel
Og tak . Er faktisk ganske tilfreds, selvom jeg nu begynder at stræbe efter lidt mere
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 54 Heste: 15 Emner: 6 Svar: 690
Min datter afsluttede HHX med over 10 i snit, og efter hun har været inde ved gardehusarerne vil hun læse statskundskab. hun er også en klogeåge
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Og tillykke med din datter, det er godt nok også et flot snit at få - og statskundskab er et rigtig spændende område! .
Tak far! -.-'