{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Det gode i denne uge - del del del! {{forumTopicSubject}}

Tænker nogen måske har brug for noget opmundring, enten for sig selv eller på en andens vegne. Det kan være helt små ting som bare har gjort jer gladere i denne uge smiley

Vil da gerne starte smiley

Kan endelig gå små ture uden at blive bukket/stejlet af med min unghest der har haft boksro i 6 uger
Fik bestilt tid til nye røgtenbilleder af hans ben til på tirsdag ^^

Har skrevet en hel plan for de næste 3 uger da min far tager til hawaii og jeg skal være alene hjemme og passe hele gården, vores hunde og 5 heste imens han er væk.

Talte med en god veninde om skift af gymnasie for os begge to, hvilken var en stor lettelse!

Har fået kørt en masse vogn bidløst smiley

Og så har jeg langt om længe fået brugt lidt penge på mig selv, i stedet for at alt går til hestene smiley

Skriv skriv skriv! Ingen ting er for små, om i så er glade for at have støvsuget you name it. Spred godt humør smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det gode i denne uge - del del del!
  • #1   13. nov 2014 Jeg vil lige starte med den mest blandede følelse i denne uge: Jeg har fået afslag på en ansøgning til elevplads (trist, men sandsynligheden for at jeg fik den var meget lille, af flere grunde). Men ham i telefonen lød meget positiv, de havde have ikke brug for en elev mere smiley

Jeg er i en rigtig fin gruppe i disse uger.

Jeg har haft fri i dag - det hævner sig senere, men lige nu har jeg fri smiley

Jeg har lige købt chips.

Efter en lang dag i morgen, skal jeg besøge en af mine gode veninder hen over weekenden. Hvilket minder mig om at jeg skal huske at tanke mit Rejsekort op smiley

• #2   13. nov 2014 Jeg er glad for at have fri imorgen efter at have lavet hjemmeside projjekt det meste af ugen og at jeg skal til gasshaku i weekenden samt DM i karate den 30 november smiley

• #3   13. nov 2014 Du har gang i en masse, må man sige (-; håber for sig, at du snart er ridende på din lækre unghest igen! (-:

Det bedste i for mig i denne uge var helt klart at ride igen efter 14 dage med hovbyld smiley

• #4   13. nov 2014 det gode i denne uge er at jeg har fået afvide at jeg FUCKING KOMMER HJEM IGEN på næste fredag, at jeg kun har én weekend tilbage, det har virkelig gjort mig til et gladere barn! smiley
    + at jeg har fået mit gamle arbejde igen når jeg kommer hje, selvom jeg ved andre i løbet af de sidste måneder har søgt og ikke fået noget job hos dem, så skal jeg bare lige give et kald om at jeg kommer hjem igen, og så har jeg allerede vagter smiley

• #5   13. nov 2014 Jeg har måske fået arbejde!:DDD
    Og jeg har ingen afleveringer for til før om 14 dage 8).
    Jeg skal møde sent i morgen :b. + skal holde fest med en kammerat :D.

• #6   13. nov 2014 Hov, lige en ting til.

Mine kabler til min nye stationær er kommet, så jeg kan forhåbentlig snart spille igen!:D

• #7   13. nov 2014 Jeg har set mine søde studiekammerater, efter næsten 5 uger.

Min uddannelse begynder endelig at give lidt mening, efter nogle fag vi har haft i denne uge.

Min hest er begyndt at spise sit stråfoder igen, så vi slipper måske for at rykke en tand ud på hende!

I morgen skal min kæreste og jeg besøge hans søster, hendes mand og deres lille, søde datter - og det betyder god mad og babytid!

Jeg er endelig ved at få overtalt min kæreste til at se vores yndlingsserie på engelsk, så vi ikke behøver vente på, at der kommer danske undertekster til den!

• #9   13. nov 2014 Hmm..... Jeg har fået netflix! smiley

• #10   13. nov 2014 Hihi dejligt! Jeg er startet til klaverundervisning i mandags og kan allerede spille intro og vers 1 af let it go smiley og så skal jeg se min kæreste imorgen smiley og til sidst skal jeg møde min mors kærestes datter smiley

• #11   13. nov 2014 Så glad for at min plag opførte sig pænt på gåturen i dag, smiley pyha , er kun 3 uger siden jeg fik konstateret nyt brud i min ryg, så var skisme lidt spændt .

• #12   13. nov 2014 Hmm. Jeg kunne spise idag. Jubiii -.-

En anelse negativ da jeg ligger syg på 2. Dagen, og både skulle være til stævne, fødselsdag og suspekt i weekenden smiley

• #13   13. nov 2014 Jeg er næsten blevet færdig med mine julegaver i den her uge.
    Ellers havde jeg en rigtig hyggelig dag igår med nogle gode veninder, hvilket var rigtig tiltrængt, for den her uge er generelt ikke den mest fantastiske x)

• #15   13. nov 2014 Jeg fik set mine karakter i dag - et gennemsnit på 9,46,
    Ud af 13 karakterer, var der én 12 (erhvervsret, yeeees!), ni 10'ere og tre 7'ere. Har endda fået 10 i et fag, hvor læreren er perfektionist udover alle grænser, med en kommentar om at jeg har en god, bred og detaljeret viden for området. Feeedt! Samtidig sagde min psykologilærer at hvis jeg kunne bruge min viden mere specifikt, så ville jeg også hurtigt ryge op der. Ganske god dag smiley .

Chantell har været en STJERNE siden mandag i sidste uge. Der er intet at sætte en finger på hos den lille hest, hun er bare perfekt! smiley

Jeg er ENDELIG blevet henvist til en fysioterapeut, som samtidig kan scanne mit knæ og så kan der forhåbentlig komme styr hvad dælen der er galt med lortet. Så kan det godt være jeg skal tage klamme gigtpiller 3 gange om dagen den næste uge, men der er en afklaring nær! smiley .

• #16   13. nov 2014 Dejligt positivt indlæg smiley

Jeg blev mega stolt af min pony igår. Hun har før i tiden reageret ret voldsomt på meget larmende trafik, men i går aftes da, jeg skridtede rundt på staldens gårdplads, kom en stor Lastbil med bred last (skal lige siges , det støjede helt vildt) og det eneste hun gjorde, var at stå og kigge lidt, hvor derefter at falde i søvn smiley Så det er noget det virkelig har gjordt min uge MEGET bedre hehe smiley

Så har jeg haft min søde veninde på besøg , som jeg ikke har set i meget langt tid

Og i morgen skal jeg til hygge aften, sammen med mine to dejlige søstrer smiley smiley

• #17   13. nov 2014 Fik i dag afvide at mig og min pons bare har udviklet og mega meget smiley smiley indet bedre
    Fik det samme af vide af min ponys gamle ejer i går smiley

Steven går bare fantastisk for tiden

OG mit specialdesginede pandebånd/næsebånd med sten har jeg på tirsdag smiley

• #18   13. nov 2014 Min pony er så sød for tiden! Hun reagere på alt! Og endelig kan jeg få hende til at gå helt til biddet, og i gallopen er hun helt perfekt det går virkelig super!

• #19   13. nov 2014 Dejligt at læse om alle de positive oplevelser smiley

Jeg har i sidste uge været igennem mine fire første eksamener på dyrelægestudiet, og har i denne uge så mellemuge, hvor jeg har haft besøg af og hygget med venner og familie, og er nu selv hjemme hos mine forældre. Det er skønt at komme lidt ud på landet igen og se hestene igen. Har også lige fået en uges praktik på et dyrehospital på plads i dag, så det er super dejligt! smiley

• #20   13. nov 2014 Jeg har mellemuge fra studiet, og fået at vide at jeg har bestået zoologieksamen fra i sidste uge! Hurra! smiley
    Ydermere har jeg fået en lejlighed pr. 1/12! Det er bare super lækkert! Og så er klinkerne i køkkenet på den her lejlighed, som er helt ny renoveret, lysegrønne! Lige som jeg håbede! smiley
    Så jeg har udvidet min samling af ting til at flytte hjemmefra. Bl.a. fundet et køleskab osv smiley

• #21   13. nov 2014 At min hest har fået masser af ros af både massør og dyrlæge for sin gode bygning og sit skønne temperament smiley

Og så min kæreste, som bare altid kan give mig et smil på læben smiley

• #23   13. nov 2014 Det gode ved denne uge, er at hesten endelig er begyndt at blive rigtig dygtig igen - dejligt med gode rideture hver dag smiley (har været skadet i 5 måneder on and off med nervebetændelse i hovedet smiley )

• #24   14. nov 2014 Vores uge på skolen har bestået af rytmik og musik, hvilket var super fedt men også rigtig grænseoverskridende.. Jeg har fået at vide, at jeg kan synge, og skal samarbejde om en sang sammen med en fra min klasse som producere musik for sådan ret store kunstnere!

Og så var jeg oppe og sidde på min part Isabell i dag, som kun er blevet redet 10 gange og ikke har haft rytter på i 2 år. Hun var bare så sød!!!

Fedt liv smiley

• #25   14. nov 2014 Min uges absolutte højdepunkt var da jeg skulle tjekke min hest for halthed igår. Han har stået med seneskade siden i maj, og for første gang i et halvt år er han rengående på blød bund!!!

• #26   14. nov 2014 Er endelig kommet igennem hos min læge, som har fået henvist mig til psykiatrien, så det går da i hvert fald en eller anden vej. Jeg er bare glad for at der sker et eller andet.

Kommentér på:
Det gode i denne uge - del del del!

Annonce