har i gode erfaringer med det {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen??
Jeg passer en pony som har astma/allergi og i går på den her hjemmeside der hedder www.zooplus.dk fandt jeg tilfældigvis noget specielt foder som skulle være velegnet til ældre og allergiske heste med luftvejrsproblemer og det skulle have et lav støv indhold
Det hedder mühldorfer krydderurte-müsli foder men jeg ville lige høre om det er nogen der har gode erfaringer med det og om eller hvis jeres hest hoster om det hjælper på det. Men er også nogen der har prøvet det andet der hedder Mühldorfer høcubs medium og har gode erfaringer med det?
håber i kan hjælpe?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 339
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Heucobs er "bare" presset hø, Eggersmann laver det også. Grøntpiller eller lucerne piller kan også bruges, afhængigt af hvad man gerne vil - og det er billigere.
Jeg gad godt fodre emd Mühldorfter - det er bare dyyyyrt. Gad godt deres low glycameic foder.
Det foder du nævner, indeholder meget korn; så hvis hesten kan tåle det, så er det jo super. Om end jeg nok hellere ville give hesten et tilskud i stedet og fodre støvfrit billigere fx med roepiller, fiberpiller, heucobs, grøntpiller eller andet opblødt og vitaminer.
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 243
(Ved ik om du ka bruge den ide)
aug 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 43
for ideerne kigger lige på det.?
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.694
kig på zooplus.de i stedet for -det kan være billigere hvis du køber mere.
aug 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 43
vidste ikke de havde en dansk side også?
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.694
jeg bruger både den dk og den de. den danske for at læse om tingene, men køber stort set kun på den tyske.
nu køber jeg så også for ca 3000 kr hver mdr - både kattemad, grus, hestefoder, kaninfoder og fuglefoder
det skal dog siges at fragten er lidt dyre på den tyske end den danske. men tingene er billigere. så derfor er det meget godt at købe større ind. men det er meget smart i forhold til andre foderhjemmesider, hvor man skal betale fragt pr sæk. hos zooplus er der en fragt, om man køber 10 kg eller 500 kg. så det kan godt svare sig
jeg køber så også kattemad til både en nabo og min kusine
har i gode erfaringer med det