Overraskelse til syg mor {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil rigtig gerne vise min mor hvor meget hun betyder for mig. Min mor ved uden tvivl at hun efter min mening er verdens bedste mor. Jeg fortæller hende tit at jeg elsker hende, men vi står i den situation at hun har fået kræft, så vil gerne gøre mere ud af det.
MEN jeg er gået helt død for ideer, for de alle inkludere at vi skal noget fysisk.
Min mor har over de sidste måneder mistet rigtig mange muskler, men er begyndt at genopbygge dem. Hun kan gå uden krykker hjemme, men tør ikke uden når vi er uden for hjemmet.
Hun bliver hurtigt træt, så det kan ikke være noget fysisk vi/hun skal lave.
Men som sagt har jeg selv næsten ingen ideer, da jeg ikke ligefrem er den mest kreative person, så det er her jeg kan bruge jeres hjælp.
OG det skal lige siges at jeg ikke har det største budget at gøre godt for.
Undskyld det lange indlæg.
Fortsæt god søndag!
PS. Bare lige at få det på det rene, så har min mor ikke det ene ben i kisten. Hun har det godt (så godt man nu kan have det) og vi kan næsten med 100% sige at hun kommer gennem sygdommen.
dec 2010
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 233
Damen vidste så også at hun var med begge ben i kisten og det kun var et spørgsmål om tid, derfor rørte det hende så meget...
Men evt tag en aften foran fjernsynet med rigtig mange film, popcorn, slik osv, også sørg for at du fortæller ALT der sker i dit liv, det syntes den dame også jeg kendte var fedt, hun siger at man føler sig isoleret når man er syg, at folk tager for meget hensyn og ikke ville belemre hende om ting...
Ja, det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om, håber i får en rigtig hyggelig dag!
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 924
Altså taget en dag fri, lejet en bunke film, slukket alt lys, rullet ned, købt snolder, lavet lækre drinks og alt det klamme der nu engang hører til - bagefter havde jeg sørget for at der var købt ind til lækkert mad, så jeg kunne lave en tre retters menu med hende siddende i køkkenet og bare snakket om alt det man ikke lige for sagt.
feb 2011
Følger: 52 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 135
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 29
Men det koster selvfølgelig lidt
feb 2011
Håber det giver mening!
Men tak for forslaget!
feb 2011
Hun skal med ud idag og har valgt at jeg idag skal springe jeg er dressurrytter, så spring er ikke min bedste side haha
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 292
dec 2010
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 233
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Nu er min mor ikke kræftsyg, men hun er invalid, med discoprolaps i ryggen inkl fjernet noget i ryggraden, og ødelagt skulder samt en nerve i benet der i perioder kan gøre hende lam lige pludselig for et par minutter. Jeg har tænkt mig at overraske hende med en tur inde og svømme med sø løver på hendes fødselsdag om 3 uger hvis pengene bliver helt til det. Det bliver håååårdt men jeg tror også hun vil synes det er fedt!
feb 2011
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
Du kan også få en til at tage nogle rigtig gode billeder af dig, evt. af dig og din mor sammen, af dig og din hest eller hvis du har en hund, søskende eller lign., som du kan give hende i en flot ramme og skrive et sødt, personligt kort/brev til hende.
Det har jeg haft rigtig stor succes med til jul og fødselsdage, det er noget mødre elsker!
Jeg lavede også engang en video til min mor, hvor jeg spillede guitar og sang en sang til hende, imens der kørte billeder og videoklip af mig og min storebror, det blev hun også meget glad for og rørt over
Held og lykke med det, jeg er sikker på din mor vil blive rigtig glad og rørt uanset hvad du finder på
feb 2011
Overraskelse til syg mor