Følelser? Følelser?
Hej HG..
Jeg står i en meget mærkelig situation, og jeg ved ikke hvem jeg ellers skal snakke med, og hvem som måske kunne forstå mig
Sagen er den, at jeg har en 5 år gammel Dansk varmblod som jeg for et par måneder siden fik af mine forældre.. At få min egen hest har altid været mit største ønske, og da jeg endelig fik ham, var det ligesom at en brik faldt på plads i mit hjerte..
Jeg er hver dag ude på rideskolen og snakke med ham, men her på det seneste er der begyndt at ske noget mærkelig med mig.. Det er ligesom at jeg har fået... Følelser for ham? Det er ikke sådan nogle som jeg har for min hund, men sådanne menneskefølelser? Ligesom jeg er forelsket i ham?
Jeg drømmer om ham, og at vi skal have en gård en dag, med en stor indhegning, men jeg tør ikke sige det til nogen, for jeg synes det er lidt mærkeligt..
Er der nogen som har prøvet sådan noget, og måske kan hjælpe mig lidt ?
Kærlig hilsen hende den meget forvirret
INGEN DUMME KOMMENTARER!! - har det svært nok i forvejen
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
jun 2011
Følger: 63 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 328
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 37
jul 2014
Har aldrig haft en kæreste, så ved ikke hvordan det følelses, men bliver ked af det når jeg tager fra rideskolen og sårn, så tænkte at det måske var forelskelse på en måde?
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
Men jeg havde det som om at han var den eneste der sådan virkelig forstod mig, samtidig med at han faktisk talte et helt andet sprog
Jeg havde det også som om at jeg havde følelser for ham som jeg ville have over for en kæreste, virkelig
Med mig gik det over efter et stkke tid, men jeg holder da stadig af ham den dag i dag selvom det er over et halvt år siden jeg sidst har set ham... Jeg tænker på ham hver eneste dag...
Men jeg tror det er normalt (ellers er vi bare lidt underlige sammen
Eller, det er det i hvert fald for mig
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.156
Jeg tror det er lige før jeg sludrer mere med hesten end mine veninder
Min gamle fyr, drømte jeg også ofte om, om at vi skulle alle mulige forskellige ting, han var en ener. Jeg var så forskruet over ham og den for 2 uger siden var jeg et kort øjeblik overbevist om, at han stod ude på folden, dog måtte jeg lige banke mig selv i hovedet og komme til virkelighed og erkende, at det er 10 måneder siden han blev aflivet.
Nej jeg tror såmend du er meget normal, du er bare en pige hvor drømmen om egen hest endelig er gået i opfyldelse og så klikke i oven i købet også bare sammen. Ikke noget at være ydderligere bekymret over
jul 2014
Man bliver bare sådan, ret usikker når man drømmer om ham som det eneste og ikke kan koncentrere sig i skolen.. Håber det bliver bedre
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.110
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
jan 2009
Følger: 139 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 119 Svar: 1.044
Følelser?