508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Laura J
Laura J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Følelser? Følelser?

Hej HG..

Jeg står i en meget mærkelig situation, og jeg ved ikke hvem jeg ellers skal snakke med, og hvem som måske kunne forstå mig smiley

Sagen er den, at jeg har en 5 år gammel Dansk varmblod som jeg for et par måneder siden fik af mine forældre.. At få min egen hest har altid været mit største ønske, og da jeg endelig fik ham, var det ligesom at en brik faldt på plads i mit hjerte..

Jeg er hver dag ude på rideskolen og snakke med ham, men her på det seneste er der begyndt at ske noget mærkelig med mig.. Det er ligesom at jeg har fået... Følelser for ham? smiley Det er ikke sådan nogle som jeg har for min hund, men sådanne menneskefølelser? Ligesom jeg er forelsket i ham?

Jeg drømmer om ham, og at vi skal have en gård en dag, med en stor indhegning, men jeg tør ikke sige det til nogen, for jeg synes det er lidt mærkeligt..

Er der nogen som har prøvet sådan noget, og måske kan hjælpe mig lidt ? smiley

Kærlig hilsen hende den meget forvirret smiley

INGEN DUMME KOMMENTARER!! - har det svært nok i forvejen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følelser?
  • #1   29. jul 2014 Jeg er ikke helt sikker på, om dette er en troll. Du oprettede dig for et kvarter siden.. Så er egentlig ikke helt sikker på, om du gør grin med det.. Hvis ikke, så tror jeg såmænd bare det er fordi, at du er glad for din hest - nok bare en helt almindelig lykkefølelse over, at du er glad for din hest.

• #2   29. jul 2014 Jeg har desværre ikke prøvet det selv så jeg kan desværre ikke hjælpe men jeg håber du finder ud af det;-)

• Laura J
    Laura J Tilmeldt:
    jul 2014

#3   29. jul 2014 Jeg er normalt mest en facebook type, men føler det her er lidt for privat til FB smiley derfor bruger jeg heller ikke mit rigtige navn, men er ikke troll, promise

• #4   29. jul 2014 Tror du ikke bare, at du elsker ham?

• #5   29. jul 2014 Okay, hvis det ikke er en troll, så vil jeg sige til dig, at jeg tror at det du oplever bare er helt almindelig glæde over din hest. Jeg tror sagtens man kan føle "menneskefølelser" over for sin hest i den forstand, at man holder af sin hest på den måde, som man holder af et menneske, og det kan måske være, at du er blevet forvirret over det; altså, at holde af hesten som et menneske, og derfor forveksler det med "menneskefølelser" smiley

• #6   29. jul 2014 Jeg tror det er det man kalder en "soulmate" smiley

• Laura J
    Laura J Tilmeldt:
    jul 2014

#7   29. jul 2014 Jo, men det følelses bare så ægte på en måde? Ogs når jeg snakker til ham og sådan..

Har aldrig haft en kæreste, så ved ikke hvordan det følelses, men bliver ked af det når jeg tager fra rideskolen og sårn, så tænkte at det måske var forelskelse på en måde?

• #8   29. jul 2014 Sådan havde jeg det også med min gamle part som jeg havde fuldstændig for mig selv i halvandet-2 år, og det var som om mit hjerte blev revet ud da han tog væk igen...
    Men jeg havde det som om at han var den eneste der sådan virkelig forstod mig, samtidig med at han faktisk talte et helt andet sprog smiley
    Jeg havde det også som om at jeg havde følelser for ham som jeg ville have over for en kæreste, virkelig smiley

Med mig gik det over efter et stkke tid, men jeg holder da stadig af ham den dag i dag selvom det er over et halvt år siden jeg sidst har set ham... Jeg tænker på ham hver eneste dag... smiley

Men jeg tror det er normalt (ellers er vi bare lidt underlige sammen smiley ) at man er forelsket i sin hest smiley

Eller, det er det i hvert fald for mig smiley

• #9   29. jul 2014 snakker du med din hest? Gør vi ikke alle det? smiley
    Jeg tror det er lige før jeg sludrer mere med hesten end mine veninder smiley

Min gamle fyr, drømte jeg også ofte om, om at vi skulle alle mulige forskellige ting, han var en ener. Jeg var så forskruet over ham og den for 2 uger siden var jeg et kort øjeblik overbevist om, at han stod ude på folden, dog måtte jeg lige banke mig selv i hovedet og komme til virkelighed og erkende, at det er 10 måneder siden han blev aflivet.

Nej jeg tror såmend du er meget normal, du er bare en pige hvor drømmen om egen hest endelig er gået i opfyldelse og så klikke i oven i købet også bare sammen. Ikke noget at være ydderligere bekymret over smiley

• Laura J
    Laura J Tilmeldt:
    jul 2014

#10   29. jul 2014 #8 Tak, det du skriver er sådan jeg har det, og dejligt at vide man ikke er alene:)

Man bliver bare sådan, ret usikker når man drømmer om ham som det eneste og ikke kan koncentrere sig i skolen.. Håber det bliver bedre smiley

• #11   29. jul 2014 jeg tror ikke du er menneskeforelsket i ham, som man kan kalde det, men jeg tror du er fascineret af ham, og så tror jeg du er forelsket i følelsen af at han er din

• #12   29. jul 2014 Med mig gik det med koncentrationen i skolen - eller i hvert fald i de fleste timer kunne jeg holde koncentrationen xD - over på en lille måned, men jeg drømte nu stadig om ham smiley

• #13   29. jul 2014 Jeg vil ikke sige jeg er forelsket i min hest, men jeg har utrolig stærke følelser for ham og elsker ham over alt på jorden, og jeg glæder mig hver dag til at skulle se ham og træne ham. Så jeg tror det er meget normalt at have det sådan, og du skal da bare glæde dig over at du har det sådan med din hest, det ville da være værre hvis du hadede den og det slet ikke fungerede! smiley

Kommentér på:
Følelser?

Annonce