{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

følelser? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om heste har følelser?? smiley
Fordi synes at min tidligere part ef begyndt at stå og stirre ind i muren og ligher hele tiden ned..? Har kun oplevet hun had gjort det få gange da jeg havde part på hende..? Og min nuværende part står i boks lige ved siden af. (Er halvparts rytter på en rideskole) og de ligger hele tiden øre af hinanden og truer med at bide hinanden..
Jeg tror da selv at de har følelser..
Mem vil bare høre. Om.de egentlig sårn rigtigt har? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  følelser?
  • #2   17. apr 2011 enig med Anne Finken. dyr har ikke følelser på samme måde som os mennesker.

• #3   17. apr 2011 selvfølgelig har heste føleser. så kan folk sige hva de vil. det jeg ligeglad med.
    og jeg må så lige tilføje at jeg vil ha lave til at sige min hest kan være fræk, sød, drille osv osv.
    men det bliver man aldrig enige om.

endten mener man heste intet har i hovedet ellers mener man at de har noget i hovedet smiley

• #4   17. apr 2011 Enig med Anne. Jeg tror heller ikke, at heste har følelser. Heste er flokdyr og skaber relationer til andre heste - det er jo ganske naturligt. De husker og genkender også andre heste fra hinanden selv efter mange år, men det er jo almindeligt blandt mange dyrearter - også mere primitive dyr.

Det er jo ikke så sort eller hvidt som du skriver Anja B...det handler jo om dyrets hjerne og den opbygning og kapacitet. Naturligvis har heste noget i hovedet, men de er jo langt langt mere primitive sammenlignet med os - også i følelsesregistret.

• #6   17. apr 2011 det var også bare for at sige det kort. smiley
    ved godt det ikke er så sort og hvidt

• #7   17. apr 2011 jeg er helt overbevist om at heste har følelser! dog ikke i samme grad som mennesker, da vi tænker mere osv osv.. det tror jeg ik hestekan.. men jeg tror de bliver undervurderet lidt i forhold til det med følelser smiley

• #9   17. apr 2011
    Instinkt...

• #15   17. apr 2011 okayy (; tak for jeres kommentar (:
    tror aldrig man kan få et rigtig svar..
    først den dag man helt præcis har været en hest på 4 ben smiley
    kom egentlig ikke frem til noget svar (: med jeres delte menninger men alle er jo forskellige og hvis ikke vi var det ville det jo være kedeligt (;
    men mange mange tak for jeres hjælp (:

Kommentér på:
følelser?

Annonce