{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Snydt i handel på HG {{forumTopicSubject}}

Så kan jeg desværre også melde mig under fanen, som værende snydt i handel her på HG smiley
Ikke om jeg begriber, at man vil gøre sig til tyv for 80 kr!
Havde købt et par stigremme, men har aldrig set skyggen af dem og sælger svare ikke på beskeder og har nu slettet annoncen...
Herreste Gud, jeg bliver jo ikke ruineret pga 80kr. Det er bare principper i det...
Ork!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt i handel på HG
  • #4   19. jul 2014 Irriterende-Svin M;
    Prøv at tale lidt pænere. Hvordan ville du have det, hvis folk kaldte dig svin?

• #5   19. jul 2014 Hvor er det bare ærgerligt at folk snyder herinde smiley Også selvom det "bare" er 80 kr..

Fatter ikke at nogle folk ikke kan kende forskel på dit og mit..

• #6   19. jul 2014 Det er bare rigtig træls - jeg er begyndt at købe ting jeg selv kan hente, for er selv bange for at blive snydt. smiley

• #8   19. jul 2014 Ja man skal passe på, jeg var engang så flink og naiv og lade en betale en sadel af 2 gange.. Sendte den da 1 afdrag var betalt.. Men da andet afdrag skulle falde kom der alverdens historier om at moderen var blevet livsfarligt kvæstet, og de ville sende den retur osv, lovede så at betale en måned senere, kom heller aldrig, så var sadlen pludseligt ikke som lovet.. Ej den går ski ikke efter næsten 5 måneder.. Så ville de sende sadlen retur, men den dukkede heller ikke op smiley
    Så det gør jeg aldrig igen.. Sjovt nok har personen senere startet tråde om hvorfor folk dog snyder (ikke denne tråd, ts har intet med det at gøre smiley )

• #9   19. jul 2014 Irriterende Svin:
    Okay...
    Hvad har jeg gjort dig? Jeg bad dig pænt om, at tale lidt pænere, da det påvirker folk..

• #10   19. jul 2014 Jennifer - Det er en troll smiley Lad den være, den keder sig bare.

• #13   19. jul 2014 Du kan gå ind på svinets profil og tilføje ham til din filterliste - så kan han ikke kommentere mere på dine indlæg - sikke en irriterende trold

Træls at blive snydt. smiley

• #14   19. jul 2014 udstem den troll.

• #15   20. jul 2014 For en mrd. tid siden blev jeg også snydt her inde
    Et simpelt beløb af 85 kr fik en dame på 38 år af mig
    Og da jeg så mig snydt sendte jeg en udstemning af sted
    Det var første gang her inde i mange år med masser af handler
    meget skrammel har jeg fået med aldrig har jeg været ude for folk bare beholdt ting
    Men indrømmer at det vil vare et stykke tid inden jeg hopper på den slags igen
    VH
    Annette

• #16   20. jul 2014 Blev snyd her i foråret, 112 kr. Administration prøvede at skrive med hende, men ingen respons fra hende smiley så blev hendes bruger slettet.
    2 dage senere havde hun oprettet en ny, den blev også slettet.
    Nu kan jeg se hun for kort tid siden har oprettet sig igen, næsten med samme brugernavn smiley
    Kan kaste op over hun skriver om alle de nye ting hun køber smiley men 112 kr her og 112 kr der giver vel godt smiley
    Kan ikke foretage folk som snyder!
    Men skriv til administration så brugeren bliver slettet.
    Bare fordi du kan

• #17   21. jul 2014 HG's svar på min henvendelse vedr snyd var, at al handel er på eget ansvar.
    Så må det så også være mit eget ansvar, at advare om, hvem man ikke skal med!

• #18   21. jul 2014 Hold da op smiley
    Jeg fik som svar, at de ingen interesse havde i bruger som snyder
    Derfor blev hendes bruger slettet og jeg skulle endelig skrive hvis jeg opdagede hende igen.

• #19   21. jul 2014 Hvem kontaktede du den gang?

• #20   21. jul 2014 Hm sorte perle, eller sådan noget, mener jeg.

• #21   21. jul 2014 Hvis du har bevis på du er blevet snydt herinde så bliver brugeren smidt ud.. Prøv og kontakte hestegalleri.. Og ikke HA

• #22   21. jul 2014 Jeg har skrevet til en hjælpe admin? Ved ikke hvem jeg ellers skal kontakte....

• #23   21. jul 2014 http://www.hestegalleri.dk/faq

Nederst er der noget som hedder kontakt der kan du kontakte selve hestegalleriet

• Mynte
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
    #24   21. jul 2014 I bedes skrive til support naar i er blevet snydt. Vi HAere har ingen mulighed for at gribe ind, men big admin har befoejelsen til at advare og/eller slette vedkommende, hvis der er konkrete beviser.

• #25   12. aug 2014 Hende er jeg igang med at handle med. Er godt nok spændt på om mit dukker op. Det er på facebook.
    Mener jeg har hendes adresse... Har i hvert tilfælde hendes mobilnr. Da jeg har betalt over Mobile pay

• #26   12. aug 2014 Hun har slettet sin profil og lavet en ny herinde.
    Har hverken set penge eller stigremme.
    Hvad hedder hun på facebook? Faldt over hendes profil engang, men kom fra at få noteret navnet.

• #28   13. aug 2014 Hej alle,

Det er korrekt at privat handel mellem to parter her på siden er på eget ansvar.

Men når vi oplever bevidst snyd (=man betaler for en vare, men varen bliver aldrig sendt), så sætter vi selvfølgelig ind overfor det. Så hvis man oplever at blive snydt på siden, skal man skrive til os her: www.hestegalleri.dk/faq - og forklare, hvad der er sket.

Det er vigtigt at man husker et link til den bruger, man er blevet snydt af, så vi kan finde vedkommende i systemet.

Husk at der kan være grunde til at en vare bliver forsinket, så det er vigtigt at man er sikker på, at man er blevet snydt.

Til sidst vil jeg minde om vores regel om udhængning her på siden. Den har vi blandt andet af den grund, at vi har oplevet at brugere bliver uretmæssigt anklaget for snyd af den ene eller anden grund. Derfor bliver sådanne indlæg slettet.

Derfor - kontakt os på ovenstående link i stedet - ligesom det også står beskrevet i brugerbetingelserne her for siden.

Maria D - skriv endelig til os, så hjælper vi dig videre smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #29   13. aug 2014 Rikke, har skrevet til jer.
    Men må hele tiden rykke for svar og i kan jo desværre hverken give mig penge eller stigremme.

• #30   14. aug 2014 Hej Maria,

Ja, det kan jeg se nu - i den sidste mail, har vi bedt dig om at melde tilbage efter den 7. august, om der var kommet løsning på situationen, men jeg kan ikke se vi har fået yderligere fra dig.

Hvis du blot lige sender os en update på mail, så ser vi på det.:)

Og nej desværre kan vi ikke hjælpe med hverken penge eller vare - men vi kan udelukke brugerens konto.

Mvh. Rikke/HG smiley

• #33   15. aug 2014 Jeg har fået mine ting. Helt uden problemer.
    Dig har jeg fået en mail af admin om at jeg har hængt en person ud.
    Det forstår jeg ikke.
    Jeg kan ikke engang svare admin!

• #34   15. aug 2014 Dejligt at du har fået dine ting. Har ikke set skyggen af mine smiley

• #35   7. okt 2014 Noget nyt?

• #36   7. okt 2014 Har stadig ikke fået penge eller stigremme.
    HG har slettet hendes profil og jeg kunne vælge, at melde hende til politiet....

• #37   8. okt 2014 Ej hvor surt. Hun er stadig på
    Facebook smiley

• #38   8. okt 2014 Er for et par år siden blevet snydt af en dum dame...
    Jeg var 13 år, og skulle starte stævner, så hvide ridebukser var da nødvendigt. Fandt et super fint par, og hun havde andre ting tilsalg.
    Jeg betalte 600kr for det og inkl. porto 700kr.
    Underlag + hut
    Hvide ridebukser
    Pandebånd
    Trense
    Men har aldrig set noget? Og min mor har taget kontakt til hende også. Og hun siger "det sender jeg imorgen" men der sker aldrig noget, og hun vil ikke sende pengene tilbage...

Kommentér på:
Snydt i handel på HG

Annonce