{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

At stå på skateboard? {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg har tænkt lidt over den her.. Jeg ville gerne stå på skateboard, i alt fald lære det, har stået der et par gange osv. Anyway, så er der en del drenge fra årgangen over mig som skater, men jeg forstår ikke hvordan man lærer det? Til ridning sætter man sig ligesom ikke bare op og rider, der har man en underviser/ridelærer.. Og det findes bare ikke rigtig inden for skateboarding.. Så jeg forstår det ikke.. Sidder folk bare og stener youtube, eller prøver sig frem? Håber lidt nogle herinde kan gøre mig klogere:p

-Mange eftermiddagsknus!<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At stå på skateboard?
  • #1   10. jun 2014 Altså jeg kan kun køre lige ud og dreje, ikke tricks og sådan noget - eller hvad man nu kalder det.. Men jeg prøvede mig bare frem og så kørte jeg lige pludselig smiley Men ellers så prøv at se nogle youtube videoer, for der er helt sikkert nogle videoer der kan hjælpe smiley

• #2   10. jun 2014 kan også godt finde ud af at køre, stoppe og dreje.. men stadig ikke helt så meget at det faktisk ser awesome ud haha:p Har du nok ret i.. youtube lærer sgu en meget!! Nu står jeg bare i et andet problem.. mit skateboard er væk.. lol:p

Kommentér på:
At stå på skateboard?

Annonce