{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

At stå stille på staldgangen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en islænder hoppe på 1 1/2 år. Hun vader rundt på staldgangen, rykker rumpen til den ene og den anden side. I det hele taget er hun meget urolig på stald gangen.
Hun står aldrig alene, da jeg har begge heste inde og blive striglet. Så tænker at det ikke er seperationsangst.

Men har i nogle råd til en hest, der til sidst kommer til at stå stille. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At stå stille på staldgangen
  • #2   18. mar 2015 Evt. hav lidt wrap i en pose du kan hænge op så han/hun kan gumle på det imens smiley

• #3   18. mar 2015 Ask og Rebecca, jeg mener også det tager den tid det nu tager med hende. smiley Og med så meget ro som muligt. Så det vil jeg da klart blive bedre til smiley

Karla, Mad er desværre ikke en mulighed smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #4   18. mar 2015 En hest skal lærer at stå stille før at den kan det smiley

• #5   18. mar 2015 Det kan hun også når hun står alm. i snor og ligne. Men det er som om hun stresser op når hun står på staldgangen smiley

• #6   18. mar 2015 Jeg ville bare være på staldgangen. Lad være med at stil en masse krav som hun skal forholde sig til, som ex at løfte hove. Snak med hende og ros hende. I første omgang skal hun bare lære at blive tryg der. Lad være med at forlang at hun kan stå der i en halv time. Start med 5 min og øg det som hun bliver bedre. Lad være at give hende opmærksomhed, når hun roder rundt, men ros hende til skyerne, når hun falder ned.

• #7   18. mar 2015 Hvis du nu bare tager hende ind på staldgangen og ikke strigler, men derimod hygger med gulerødder eller andet lækkert, så hun virkelig syntes det er rart at være der? Og så tænker jeg også at det bliver bedre med tid ro, og så at hun selvfølgelig også bliver lidt ældre smiley

• #8   18. mar 2015 Jeg må prøve smiley
    Har en der er yngre også, hun står bomstille og synes det er så hyggeligt

Kommentér på:
At stå stille på staldgangen

Annonce