389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sikkerheds vest. Hvad gør i? Sikkerheds vest. Hvad gør i?

Hejsa :). Ville bare lige spørge om hvornår i bruger sikkerheds vest (hvis i gør). Jeg bruger den hver eneste gang jeg rider uanset det er spring eller dressur. (Bortset fra dressur stævner pga. stævne tøj). Jeg føler mig mere tryg med den på, da jeg flere gange har landet på ryggen eller maven og den har taget slaget. Hvad med jer? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerheds vest. Hvad gør i?
  • #1   30. maj 2014 Bruger kun vest til springstævner, udelukkende fordi jeg skal må bruge den, og ellers ikke må starte, som reglerne siger. smiley
    -Har faldet af mange gange, også med på, og det gør mindst ondt uden. Faldt af med en på, og havde ondt i ryggen flere dage efter, og hvis jeg ikke har den på, så er der ikke så meget.
    -Plus, at jeg ikke kan sidde ordentligt med den på, jeg læner mig altid for meget frem, fordi den irriterer. smiley

• #2   30. maj 2014 Jeg har den på hver gang jeg rider.
    Røg for 5 år siden af min nye hest. Lige præcis den dag var det 3. gang jeg red hende, og havde besluttet mig for at tage vesten af. Det resulterede i en skulder der gik af led og en skadet ryg. Ryggen har jeg stadigvæk problemer med, så nu er vesten altså på hver eneste gang jeg sidder på en hest.
    Har kun meget få undtagelser, og det er til enkelte opstillingsbilleder.

• #3   30. maj 2014 Har den kun på når jeg springer, men det har jeg ikke gjort i halvandet år, så har ikke haft den på smiley Sommetider har jeg den på når jeg er i skoven, men det kommer meget an på hvilken hest jeg rider og hvor tryg jeg er ved den - men det er sjældent jeg har den på i det hele taget, selvom jeg faktisk har overvejet at tage den lidt i brug igen fordi jeg rider en kæmpe hest og jeg ikke er helt tryg ved ham endnu smiley Så er det meget rart at have sådan en på, selvom hesten er lige så rolig som han er stor smiley

• #4   30. maj 2014 Til spring og skovtur. Dog også til tider, hvis jeg rider på en ny hest. På min nye hest regner jeg med at ride med vest de første par uger til jeg er helt tryg ved hende smiley

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #5   30. maj 2014 Kun til spring

• #6   30. maj 2014 Kun under tvang.
    Det vil sige til terrænspring og maratondelen ved kørestævner.

• #7   30. maj 2014 Næsten altid:/ må ikke ride uden men det sker til tider at jeg synes det er for varmt til at ha den på:)

• #8   30. maj 2014 Kun når jeg springer spring over 40cm. og ved helt nye/besværlige heste eller ved tilridning af ungheste.:)

• #9   30. maj 2014 Jeg har næsten altid en på. Der er få undtagelser.

- Til stævne rider jeg uden, da jeg kun rider dressurstævner og min jakke er brun, men vesten sort. Jeg rider også 1-2 gange uden op til for lige at vænne mig til det.
    - Hvis jeg rider et andet sted end jeg plejer og ikke har fået den med (det er jo så her jeg behøver den mest, da jeg ikke rider på en hest jeg kender helt så godt).
    - Eller hvis jeg bare vil hygge lidt rundt uden sadel, så synes jeg den kan komme til at hæmme mig lidt.

Det er som regel de typiske situationer hvor jeg rider uden.

• #10   30. maj 2014 Rider med den til spring og i skoven uanset hvor varmt det er smiley

• #11   30. maj 2014 Den hænger pænt hjemme i skabet , efter jeg ikke skal havde den på til stævner grundet alder , er jeg blevet for dum til at bruge den..

Skal tage mig sammen og til at havde den på når jeg springer smiley

Kommentér på:
Sikkerheds vest. Hvad gør i?

Annonce