{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Angst {{forumTopicSubject}}

Ugh ja.. jeg står i lidt af et problem lige nu.

For at komme ud til min powni, skal jeg tage bussen eller cykle. Dog har jeg det problem at jeg ligesom har noget angst, som gør at jeg ikke kan være i offentligheden alene - jeg panikker i bussen, og værste tilfælde forsøger jeg at komme ud af bussen.. Det gør at jeg er rigtig afhængig af mine forældre, som så køre mig, og det har de det egentlig helt fint med, og forstår godt mit problem. Jeg har også svært ved at cykle, da mit astma kommer frem, og fordi jeg, igen, er bange for at være i offentligheden, forsøger jeg at holde vejret hele turen, fordi jeg syntes det er møg akavet at ligne en døende valros, eh.

Min far er i dag rejst til Kina, og selvfølgelig vælger min mors medarbejder sig syg her i denne uge hvor min far er væk - så min mor skal være i butikken til kl 6 hver evig eneste dag, hvilket selvfølgelig tager hårdt på hende, og som jeg har fuldt forståelse for! i dag var så den sidste dag jeg kunne træne med Stjarni for alvor, da det er lidt uvidst om hvordan jeg kommer derud i denne uge. Jeg har sagt hele ugen, at jeg gerne vil have min hund, Simson med derud da jeg er begyndt at træne med Stjarni og Simson på samme tid. Min mor får en veninde på besøg kl halv tre, og siger at skal hun køre mig derud, skal det være inden da - ALLIGEVEL siger hun ok til at min lillesøster og hendes veninde, tager Simson ud og går to ture, så jeg pænt kan sidde derhjemme og vente på de kommer hjem igen så jeg kan 'få' Simson. Jeg venter til 14.20, hvor de endelig kommer, og idét de kommer, kommer min mors veninde også. Så jeg bliver selvfølgelig skide hamrende sur, fordi jeg ved hvor rastløs Stjarni bliver bare efter en fridag.. Så selvfølgelig vil jeg gerne give den gas den sidste dag, og hygge mig max i selvskab med ham!

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har jo egentlig ingen muligheder for at komme derud. Men er der nogen der har en idé om hvordan jeg kommer af med min angst? Den påvirker mig grænseløst, og jeg er så træt af at jeg skal have så meget 'hjælp' af mine forældre!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst
  • #1   21. apr 2014 Du bliver nød til bare at sluge det og bevæge dig ud alene, du kan ikke have folk hos dig altid, og den bedste måde at komme af med det på er bare at modarbejde det (lider selv af angst) det er hårdt, men det giver bedst resultat.

• #2   21. apr 2014 Tag til læge og få det konstateret, så du kan få hjælp. Jeg har selv problemer med at begå mig i offentlighed. Jeg bliver nervøs bare jeg skal over vejen, ud af bussen og lignende. Overskrid dine grænser! Sig til dig selv at du SKAL, at du ikke dør af det og du får det bedre af det i sidste ende. Det hjælper for mig at gøre. Du kommer ikke af med det, medmindre du selv gør en indsats og begynder at gøre det selvom du er bange.

• #5   21. apr 2014 Når du får et "anfald", tag dybe indåndinger, og hør evt. musik eller lig.n. Det hjalp mig meget.. smiley Man kan jo ikke være afhængig af ens forældre for evigt og altid.. smiley

Kommentér på:
Angst

Annonce