{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Søgen på tidligere hest, trist opstød! {{forumTopicSubject}}

Jeg har i 2 års tid søgt efter min tidligere hest, jeg købte et føl "Animanda" vanrøgt og aldrig været i menneskekontant ! Så ganske og enkelt forfærdelig ud !!
Jeg solgte hende da jeg var syg og ikke kunne ha overskuddet til hende mere!
Jeg solgte hende til et venne par i god tro på hun ALDRIG ville blive solgt videre ! Da hun betød meget for mig !! De lovede hun skulle blive der og jeg altid kunne komme og se hende !
Et halvt år senere står hun til salg.. smiley
Til det doble af hvad jeg har solgt hende for.. På dette tidspunkt er hun så 1/2 år gammel ..
Jeg har ledt og ledt efter den nye ejer med intet held ., men for få dage siden fandt jeg den nye ejer af den smukke Animanda !
Jeg skriver til hende på facebook om hun er ejer af den skønne dv blanding animanda. Hun skriver selvfølgelig ja og hvorfor jeg spørg ?

Skriver så en lang roman om hvem jeg er og at jeg i et Par år prøvet at finde den nye ejer. Sendte billeder af hende fra føl da det måske er lidt sjovt at ha af sin hest !
Spørg om hun havde nogen billeder af hende den dag idag og at jeg en dag måtte se hende hvis set var iorden da hun betød meget for mig den gang, og ville bare give hende nogen gulerødder og et klap eller to smiley ..
Den nye ejer ser selvfølgelig mine beskeder (alt forgår over facebook)
Så kan se når hun har læst dem .. Desværre svare hun ikke tilbage ! Giver hende nogen timer og stadig ikke svaret ? Skriver så bare et spørgsmålstegn, hun ser den men svare ikke ..
Et par dage efter skriver jeg så .. At jeg er ked af at hun ikke svare mig, da det eneste jeg ønskede var at se nogen billeder og høre om hun havde det godt og at jeg havde så mange billeder/videoer samt historie af hendes fortid . Hvor hun kom fra osv jeg bare ville dele med hende ..
Hun ser beskeden igen men svare desværre ikke !
Synes det er tarveligt at man bare ikke kan svare og evt skrive at det har man ikke lyst til ? At se beskederne og bare ignorere mig ?
Det synes jeg ikke var sjovt når jeg har ledt så længe efter hende smiley
Måske andre kender til animanda og måske ved hvordan hun trives ? Det var det eneste jeg ønskede .. Men desværre måtte se min søgen forgæves smiley øv øv

Til folk - animanda er i et fotoalbum på min profil ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søgen på tidligere hest, trist opstød!
Kommentér på:
Søgen på tidligere hest, trist opstød!

Annonce