763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Andre end mig? (aprilsnar) Andre end mig? (aprilsnar)

Andre end mig der ikke kan snuppe det her første-april/aprilsnar-noget? Det er i hvert fald ingen hemmelighed, at jeg ikke kan lide at blive gjort til grin. Hvilket også er grunden til, at jeg ikke gør det mod andre. Tænk at vi absolut skal have en dag, hvor man ikke kan stole på noget som helst af det folk siger... Eller hvad mener I?
Jeg går personligt af sted langs væggene...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre end mig? (aprilsnar)
  • #1   1. apr 2014 Samme her.. har haft mange dårlige oplevelser med det..

• #2   1. apr 2014 Jeg kan bare ikke se det sjove i aprilsnar, for hvad er der sjovt ved at gøre grin med folk?

• #3   1. apr 2014 Jeg hader dagen for tror overhoved ikke på nogen mennesker idag !!!

• #4   1. apr 2014 Heller ikke mig Camilla. Synes det er lidt åndsvagt. Kan til nød gå med på jokes, som er ekstremt åbenlyse - fx den hollandske med at MJ laver ny CD - men ellers ikke smiley

• #5   1. apr 2014 Nej plejer og sige til folk som bilder mig noget ind. Vi tager den imorgen !!

• #6   1. apr 2014 Jeg hader det virkelig også. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det skal til for smiley

• #7   1. apr 2014 Tjo, har da lige fået at vide at vi SKULLE op i billedkunst og at eksamenen var blevet ændret så der nu også var en praktisk del..

Det var ski meget skægt (efter angsten forsvandt) xD

• #8   1. apr 2014 Jeg er i forvejen meget mistroisk, så jeg hopper sjældent på divs. aprilsnarer.
    Men jeg gider det heller ikke, og udsætter heller ikke andre for det. Ofte er det ret seriøse løgne der bliver smidt i hovedet på en, og jeg synes det er for meget og på ingen måder sjovt.

• #9   1. apr 2014 Jeg er heller ikke så god til det...
    Så jeg har omgivet mig med mennesker, som ikke går op i 1. april... Så jeg mærker som regel ikke til at det er den 1. april smiley

• #10   1. apr 2014 Nogen typer aprilsnar syntes jeg er ret sjovt, da vi eksempelvis fik en lærer til at hjælpe os med at 'få skovlen inder' en anden lærer. Vi sad alle sammen nede i kælderen og skyndte os at løbe op i klassen da læren gik op for at efterlyse os på kontoret. Vi nåede ned i klassen tids nok til at høre det, og så trådte læren ind et halvt minut senere smiley
    Men jeg bryder mig ikke om de mere grove...

• #11   1. apr 2014 Juhuu, en dag du må lyve.... Suk, let ærligt

• #12   1. apr 2014 Jeg er heller ikke så vild med det..
    Og det bliver værre i eftermiddag, for jeg skal på arbejde, og undervise 15 børn på lige omkring 8-13 år. Jeg gruer virkelig for hvad de finder på!

• #13   1. apr 2014 Åh ja, jeg havde lige glemt jeg skal til FDF i aften. Første april og 20 mennesker på 13-14 samt et par (lettere barnlige) voksne? Det bliver nok sjovt, men også en spændende oplevelse...

• #14   1. apr 2014 Hende der står for ridelejren på min rideskole har skrevet dette indlæg på facebook:

"Ridelejr udvalget har i dag besluttet at vores heste skal skånes. Derfor vil årets ridelejr ikke indeholde ridning, men kun striglning, vedligeholde folde og spring og dressur på kæphest. Herudover kommer der i uge 27 en ponygames instruktør som ligeledes underviser i ponygames på kæphest. Vi håber I alle tager godt i mod dette. Tilmelding kommer snarest."

Det synes jeg nu er meget sjovt!

• #15   1. apr 2014 Nikita

Jah sådan en er meget sjov.. Fordi det er en man tydeligvis ved ikke passer og de har lavet en masse sjov i den.. Men dem hvor folk virkelig vil have folk til og tro på en er ikke sjov

• #16   1. apr 2014 I mit hoved er aprilsnar til for at vi kan trække på smilebåndet, alt der ikke er til for det er ikke ok.

Den Louise skriver synes jeg også er meget sjov, men folk der fx siger de er gravide, har født og sådan nogle ting er bare på ingen måde sjove

• #19   1. apr 2014 Synes aprilsnar er mega irriterende. Hvad får folk ud af det? Og det er ikke sjovt, når det er sådan noget "DER SIDDER EN EDDERKOP LIGE BAG DIG!?" ".... det er ikke sjovt, at du gør grin med min angst."

Og folk der laver sjov med død, sygdom og andre forfærdelige ting... det er ikke sjovt! Håber næsten karma findes, så dem, der laver sjov med sådan noget, kan holde op med det!

• #20   1. apr 2014 Synes aprilsnare er sjove nok, når det er harmløse jokes og man kan gennemskue det, og at det ikke er alvorligt.. Min veninde som er i new zealand skrev fx at hendes veninde derfra havde fået skaffet hende et fast job i Australien, så hendes hjemrejse blev udsat et par måneder - total harmløst, ingen der kan blive forarget over sådan noget! smiley

Men sådan noget med at nogle er døde, eller man er gravid eller det ene eller det andet.. Jeg kan ikke se det sjove i det.. Hader det.

Kan godt lide den Nikita skriver - den er sgu sød nok! smiley

• #21   1. apr 2014 Jeg er også med på dem, som er gennemskuelige og som er nemme at "se", men alle andre kan jeg ikke med. Fx den som madsen kommer med. Det er jo ikke okay at lave grin med folks fobier...

• #22   1. apr 2014 min mor prøvede lige at lave en på mig, at vi ikke kunne få lov til at tage lånet til bilen (min kommende bil) alligevel - men hun er heldigvis så dårlig til at lyve, at hun blev nødt til at afsløre sig selv inden hun havde sagt sætningen færdig smiley

• #23   1. apr 2014 Jeg ved ikke om jeg skal tro på at folk taler sandt.
    Min far kom hjem med en iphone 4 og sagde jeg kunne købe den for 150-200 kr spurgte ham om det var en aprilsnar, men han siger nej og virker nu meget alvorlig og overbevisende..
    Ved ikke om jeg skal tro det eller ej..

• #24   1. apr 2014 Jeg syntes 1 april er latterlig..

Engang syntes jeg det var meget sjovt, og folk kom med en masser tåbelige og sjove pranks, der fik folk til at grine.
    Men alle de der Jeg er gravid/jeg er røget på hospitalet/sidder på politistationen/din hest er død/vi har vundet et hus! Syntes jeg overhovedet ikke er sjove! Hvad f*ck skal det til for?

Kommentér på:
Andre end mig? (aprilsnar)

Annonce