{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Andre end mig? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Her i næste uge skal min hest ud til en pige i ca 4-5 uger, men jeg hat tænkt på at lade hende låne ham i 6 md (md - måneder) men jeg ved ikke helt.Jeg har haft ham i snart 1 år, og syntes vi klikker godt, men der er bare det han er lige så stædig som jeg selv er så han er meget svær at få til at give op. Jeg har mange gange taget hjem ude fra ham hvor jeg så har grædt fordi at vi har været uenige, og det er derfor at jeg tit overvejer at lade hende beholde ham i 6 md så jeg kan få en pause fra heste verdenen.

- Hvad tænker i?

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre end mig?
  • #4   19. maj 2014 Det synes jeg lyder som en rigtig dårlig idé. Enten vil man, eller også vil man ikke, og den er sikkert lige så stædig når den kommer hjem igen. Bid dig selv i røven og tag kampen op, eller sælg hesten, hvis du ikke får den glæde ud af det, som både hest og rytter fortjener. smiley

  • #5   19. maj 2014 Jeg bryder mig ikke om at du siger at han ikke vil give op og er stædig.
    Hesten kan efter min overbevisning godt være stædige, men man skal jo få hesten til at samarbejde ikke til at give op.
    For mig lyder det som om du er relativ uerfaren (hvis du kun har haft hest i et år)
    Så jeg ville finde en dygtig underviser i stedet for at låne den ud/selv give op.


Kommentér på:
Andre end mig?

Annonce