{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

hvilken type mascara og concealer? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at have fat i en ny mascara og en ny concealer men er faret vild i den kæmpe jungle af forskellige produkter.

Jeg har siden jul brugt rimmels extra super lash som har været okay for mig. Jeg er dog kørt lidt flad i den og vil prøve noget nyt. Jeg her genrelt fin fylde i mine vipper så vil gerne have noget der får dem til at se LANGE ud. Hvad kan i anbefale?

Jeg skal også have en ny concealer da jeg aldrig har været tilfreds med andet end prisen på den jeg har nu, farven passer okay men kan bestemt være bedre, der ud over syntes jeg ikke den dækker noget som helst, altså dør idéen lidt med den.

Hvad kan i anbefale af produkter (når det kommer til concealer må i gerne anbefale en foundation der passer til det mangler jeg nemlig frygtelig meget)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken type mascara og concealer?
  • #1   26. mar 2014 Jeg har haft en concealer fra Rimmel. Den hed "Hide the Blemish" tror jeg nok. Og så kostede den omkring 55 kroner. For mig holdt den i flere måneder - den var jeg super glad for, så den kan i hvert fald anbefales. smiley

• #2   26. mar 2014 Madsen: jeg har lige tjekket, det er den jeg bruger nu, den fungere ikke rigtig for mig. Desvære smiley

• #3   26. mar 2014 Jeg er virkelig glad for loréal's concealer True Match, og så bruger jeg også deres foundation der hedder Lumi Magique, som fungere helt perfekt for mig smiley
    Jeg er også virkelig glad for deres mascaraer smiley

• #4   26. mar 2014 Jeg har en mascare der er absolut fantastisk! Det er Loreal Paris' Miss Manga. Giver SÅ flot længde og fylde - dog var jeg nødt til at finde en seperat børste til de nederste øjenvipper, da den ikke er så god der smiley

• #5   26. mar 2014 hvis du er villig til at give lidt ekstra for en god mascara, da prisen er list pebret, vil jeg klart anbefale dig YSL's mascara Babydoll smiley Den giver utroligt meget længde, og jeg gjorde op med mig selv, at selvom den er lidt dyr, er det pengene værd. Den holder længe, gør mine vipper så lange og lækre, drysser ikke, og generelt bare er den bedste jeg nogensinde har prøvet smiley den koster 255

Concealer ved jeg ikke rigtigt med, da jeg selv er på jagt. Har dog hørt utroligt meget godt om mac (også deres foundations), så det bliver det jeg prøver så snart jeg har brugt min nuværende concealer op smiley

• #6   26. mar 2014 Jeg er en af dem, der bruger forskellige mascara, da jeg synes det giver et meget flottere look! smiley
    Starter med Maybelline Volum' Express Turbo Boost, som vidst koster en 50'er. Den starter vipperne flot op, og ligger en rigtig god bund. Så bruger jeg Max Factor Clump Defy som giver god længde, skiller vipperne utroligt lækkert og ja - den gør dem faktisk bare rigtig smukke. Derefter kommer L'oreal Lash Arcihtect 4D som lige ligger en lækker finish, giver volume og længde.

Jeg har brugt rigtig mange forskellige combinationer, men den her fungere super for mig lige nu!

Ang. concealer bruger jeg lige nu den fra ELF, den er okay men ikke perfekt, så her følger jeg også lige med smiley

• #7   26. mar 2014 Foundation fra Clinique kan jeg anbefale smiley dækker godt og giver et naturligt look.

• #8   26. mar 2014 Bruger bb-cream smiley fra garnier og jeg synes den er skøn!:)

• #9   26. mar 2014 Min concealer er fra ELF ^^ Den er jeg tilfreds med smiley

• #10   26. mar 2014 Helena Rubinsteins mascaraer er helt fantastiske. Jeg bruger aldrig andet. De laver generelt nogle super gode produkter. Jeg kan slet ikke bruge loreal efter at have brugt Rubinstein i maaange år. Lancôme laver også nogle fornuftige produkter

• #11   26. mar 2014 Min mascara er fra Lancôme.. Det er hidtil en af de bedste jeg har/har prøvet smiley

• #12   26. mar 2014 Min concealer er fra Nilens Jord 2 i 1. Den er gudeskøn.
    Ved godt den er lidt dyr men helt klart pengene værd. smiley

• #13   26. mar 2014 Mac Pro longwear concealer!

Og Rimmel's The Rocket mascara smiley

Men Mac produkter er fantastiske!

• #14   26. mar 2014 Hvor er det altså dejligt at h øre så meget forskelligt.

Jeg har virkelig overvejet True Match linjen og har hørt godt om specielt foundationen.

Havde jeg bare en MAC butik i nærheden så tog jeg helt sikkert det. Det købte jeg nemlig i NYC for to år siden og det var helt sikkret det vær men jeg har over en time til nærmeste butik og jeg køber ikke make up online uden at ha købt det i butik først (af hensyn til farverne)

Nilens jord har jeg prøvet, den var ikke lige mig. Okay og bedre end den jeg har nu men ikke lige mig.

Munk: har de flere forskellige? dem jeg har prøvet har nemlig alle været for mørke til mig

• #15   27. mar 2014 Ja de har smiley jeg er bleg som i virkelig bleg og bruger den almindelige light/clair

• #16   27. mar 2014 Munk: det kan være det er et kig på, ved du hvilken undertone det er? det kan jo også være derfor den virker underlig til mig

• #17   27. mar 2014 Jeg bruger først en øjnvippebukker, så mine vipper bliver bukket og sidder perfekt.. Bruger efter en mascarra fra Loreal som er vandfast.. så forbliver de store og flotte smiley
    Den giver både fylde og længde..

Og så bruger jeg en foundation fra max factor som både er foundation, primer og concealer i smiley

Kommentér på:
hvilken type mascara og concealer?

Annonce