{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Pony? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Dejlige Mennesker og Væsener smiley
Nu er jeg kommet i det problem, at jeg har fået en pony på 110 cm. for 5 år siden. Nu er det bare det han er de 110 cm, og jeg er omkring de 142-143cm... Han har intet imod at jeg rider ham, Men jeg syntes selv at jeg måske snart skulle til at ha' en ''ny'' pony smiley Skal det være mini hest eller pony? Jeg har 4 ponyår tilbage xP
Den vil komme til at stå hos mig selv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony?
  • #1   15. mar 2014 Køb da en hest, så er du fri for at købe ny igen smiley

• #2   15. mar 2014 Ville absolut købe pony hvis jeg var dig!
    Dine ponyår får du ikke igen, og du har resten af livet til at ride hest..

• #5   15. mar 2014 Det er op til dig.

Jeg har selv redet hest fast fra jeg var 11-12 år og til nu. Jeg gør ikke noget i stævnerne og klatrede gerne op på en hest på over 160 da jeg var 12, har ikke redet noget fast siden blot taget en enkelt tur på ynglingsponyen på rideskolen inden jeg stoppede eller venindens 1'er. Jeg har ikke fortrut. Så jeg ville prøve en hel masse forskelligt hvis jeg var dig. Falder du for en 1'er og klinger alt så vælg da den men falder du for en hest på 160 (som jeg ihvertflad sagtens kunne ride da jeg var 12, jeg er altså ikke stor af min alder på nogen måde) så ville jeg købe hest.

Men personligt har jeg aldrig forstået hvorfor ponyårene er så specielle. Men jeg gider heller ikke stævner så det kan jo være derfor smiley

Jeg ville købe hest hvis valget var mit men som sagt så vælg da det dyr du falder for lige gyldigt om den er over eller under 148

• #6   15. mar 2014 Det kommer også lidt an på om du har planer om at ride stævner..
    Jeg tror dog at du vil få mest glæde ud af en pony og hvis du vil ride flere stævner kan du godt starte den som hest og ellers må du jo anskaffe dig en hest senere smiley

• #7   15. mar 2014 jeg er 152 cm og min pony er 148 cm og folk siger vi passer perfekt sammen og at han har den prerfekte højde til mig osv. smiley

så jeg syntes bare at du skal have en 1'er pony smiley

• #8   15. mar 2014 Retter lige min slå fejl *har ikke redet noget mindre fast siden*

• #9   15. mar 2014 Synes bestemt at du skal købe en stort 1'er pony! Du vil fortyde hvis du køber en hest nu, og du så går glip af dine pony år! det er bestemt nogle af de bedste, som bare skal nydes lige til sidste dag!:-) så det er mit råd.

• #10   15. mar 2014 En 1'er pony ville være fin, og når du så voksede fra den, kunne du jo købe en hest smiley

• #12   15. mar 2014 Jeg har stået i netop samme situation som dig, jeg valgte at købe en hest fordi at jeg nok ikke ville klare at have tanken om at den her pony skulle sælges om nogle år smiley

• #13   15. mar 2014 Wow det var mange svar smiley
    Jeg skal måske til sommer starte mit første springstævne På Felix, så lidt stvæne halløjsa skal vi da prøve for sjov smiley
    Jeg har faktisk forelsket mig lidt i en pony på 144cm. men den er meeega dyr smiley
    Jeg kan se jeg nok skal vælge en stor 1'er pony smiley
    Nu er det bare sådan hvordan, får man lige en pony af sine forældre? =P
    Felix fik jeg af dem, men han er altså en bette pony xP
    Såh, nu må vi se om jeg kan finde en MEGET billig pony i den rigtige højde, prisklasse osv. smiley Tak for de hurtige svar smiley

Men men men men,,,
    Der var en der skrev man kan Klasse den op, Hva mener du med det? smiley
    Også var der ogs en der skrev at jeg burde købe en stor 2'er eller 1'er alt andet ville være dumt, hvorfor ville det det x? smiley

• #14   15. mar 2014 Fordi dy alt for hurtigt ville blive for stor til mindre end stor 2'er, og fordi du gerne skulle have den samme pony resten af dine ponyår smiley

Du kunne foreslå at sælge den lille, for at have mere til en ny smiley

1'et i hvert fald, kan man klasse op, og starte hesteklasser mod heste, så man ikke behøver at købe en stor hest smiley

• #15   15. mar 2014 Han skal A-L-D-R-I-G sælges smiley
    Oh... Okay xD

• #16   15. mar 2014 Er det Matthi du har kigget på? smiley

Jeg ville HELT KLART vælge en 1ér, ponyårene er noget helt specielt smiley

• #17   15. mar 2014 Team Mølkjær: Nix smiley Den hedder Da Vinti smiley Men den er alt for dyr, og sikkert ikke tilsalg for private smiley

• #18   16. mar 2014 Hehe okay smiley

Kommentér på:
Pony?

Annonce