Husk det nu! {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude for en meget grim oplevelse igår!
Jeg havde til morgen da jeg vågnede kastet op inden jeg skulle ud til "stævne". Jeg spiste så meget, meget lidt morgenmad og tog så ud og sprang. Jeg havde det meget dårligt efter jeg var kommet af hesten, men ignorerede det. Da jeg så var kommet hjem blev jeg lidt ør i hovedet og lagde mig til at sove i to timer.
Mine forældre tog ud og løbe da jeg var vågnet. Jeg gik lidt rundt i huset og pludselig blev jeg meget svimmel, begyndte at svede rigtig meget, mit syn blev meget slørret og for at holde mig oprejst måtte jeg støtte mig op at vægge og borde. Jeg anede ikke hvad der skete og blev meget bange.
Mine ben svigtede pludselig og jeg "vågnede op" ved at jeg lagde på gulvet, havde bidt hul i min læbe og min hånd lagde under mig. Jeg fik min lillebror til at hente min telefon og så ringede jeg til min papfar.
Jeg kunne hverken stå oprejst eller gå på knæerne så jeg måtte kravle. Jeg fik i telefonen besked på at spise noget med sukker i og drikke noget vand. En time efter mit fald (Som muligvis var en besvimelse) kunne jeg stadig ikke stå ordentligt oprejst uden at skulle holde fast i noget. Jeg havde meget svært ved at koncentrere mig og mine forældre sagde også til aften at jeg var meget hvid i hovedet og meget fjern da de kom hjem.
Men mit formål med dette forum er faktisk at i skal huske at spise og drikke noget hvis i laver noget om dagen. Grunden til uheldet med mig var at jeg intet havde spist og min krop var gået sukkerkold. SÅ HUSK DET NU! IKKE SPRING MÅLTIDERNE OVER! Det var fandme ikke sjovt at ligge der på gulvet helt hjælpe løs..
aug 2013
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 12
dec 2011
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 6 Emner: 128 Svar: 787
feb 2012
Følger: 28 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 112
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
Men sikken en ubehagelig oplevelse.
sep 2006
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 354
Selvfølgelig er der nogen der reagerer mere på lavt bloksukker end andre.
Jeg kan huske til mit aller første stævne, jeg var så spændt og nervøs, og havde kun fået meget lidt at spise selvom folk ellers havde prøvet at proppe noget i mig fordi det var så varmt og jeg var så oppe at køre.
Jeg formåede næsten at ride banen færdig, men lige inden sidste øvelse besvimede jeg over hesten, så har lært at inden stævner nu gælder det om at være fyldt lidt op
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
Jeg har et meget lavt blodtryk og der skal ingenting til at slå mig i gulvet. For det især rigtig skidt når solen skinner og det er varmt. En dag besvimmede jeg. Ramte først hovedet ind i lysekronen og faldt så ned over marmorbordet vi har i stuen. Heldigvis var jeg besvimet inden da, så jeg mærkede ingenting. Vågnede op få minutter efter med savl og jeg ved ikke hvad ud af munden..
Det er virkelig grimt at opleve sådan noget.
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 669
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
mit var nok meget selvforskyldt desværre men har godt nok lært af lektien o.o :3
dec 2011
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 6 Emner: 128 Svar: 787
Får det helt dårligt af at høre om jeres oplevelser med det. Kunne forestille mig at det bestemt ikke var sjovt at besvime på hesten. Nej føj da!
Husk det nu!