{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Anoreksi? Dig? Nogen du kender? {{forumTopicSubject}}

I må meget gerne svare på mit spørgsmål, så er i virkelige venlige. Håber i kan forstå dem smiley

Hvis du kender en der har haft/har Anoreksi, hvordan oplevede du personen? Var personen anderledes end normalt?

Hvis du selv har haft det eller har det, hvordan oplever du det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anoreksi? Dig? Nogen du kender?
  • #1   29. jan 2014 Hvis du kender en der har haft/har Anoreksi, hvordan oplevede du personen? Var personen anderledes end normalt?

Personen som er min veninde, ja hun har forandret sig meget. Hun er blevet meget tynd, tænker hele tiden på kalorier osv osv. Hun er ikke rigtig til at kende mere..

• inge d
    inge d Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 67
    #2   29. jan 2014 Hvor vil du hen med dine spørgsmål?

• #3   29. jan 2014 Nysgerrighed:)

• #4   29. jan 2014 Tak Ann Sofie K

• #5   29. jan 2014 Har selv haft spiseforstyrrelse, men tvivler på at det var anoraksi

• #6   29. jan 2014 Hende jeg kender har jeg kun kendt mens hun anoraxi, så jeg kan ikke svare på om hun er anderledes for mig virkede hun meget normal, men med nogle underlige mål, og følelser af ikke at slå til.

• #7   31. jan 2014 Okay, tak for jeres svar smiley

• #8   31. jan 2014 En af mine bedste veninder har haft det. Jeg lærte hende dog først at kende på vej ud af sygdommen. Jeg har oplevet hende som en rigtig sød pige, men med nogle problemer. Hun er rigtig hjælpsom, men vores samtaler drejede sig måske lidt for ofte om mad. Efter jeg selv fik en kostplan var hun den der var bedst til at forstå mig og hvordan det var at spise efter den.
    Men alt i alt som en rigtit dejlig hjælpsom og åben pige, der altid sætter andre før sig selv. smiley

• #9   31. jan 2014 Jeg har haft en slem anoreksi og være indlagt mange gange. Nu har jeg bare diagnosen spiseforstyrrelse. Da jeg havde min anoreksi var jeg på sonde mad i to md. og lå fast til en seng, for ellers pillede jeg sonden ud af min næse og op af spiserøret.

Kæmpede meget med det, sad bare og græd ved at jeg skulle spise et æble.
    Jeg havde mine tricks - når jeg havde får meget smør på brødet, så uden personalet så det, samskede jeg det op i håret, ville gøre alt for ikke at spise så lidt som muligt - når jeg havde mine veje dage, og jeg viste at jeg havde tabt mig, så drik jeg vand inden, så jeg kunne blive lidt tungere. Jeg kunne ikke sidde stille, motions motions motions - brugte alt for at tabt mig, kastede op med vilje, løb rundt, spændte i kroppen, og inden jeg blev indlagt tog jeg slanke piller og afførings mild, så ja, jeg har været ude i det! guske lov er jeg over anoreksi nu - heldigvis, det var et helvede. Men jeg er sikker på, en gang anoreksi altid anoreksi - tankerne er der stadig om maden, men det gæller bare om at kunne styre det, og spise normalt.

profilbillede
Kommentér på:
Anoreksi? Dig? Nogen du kender?

Annonce