{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

ALTID OND VED DANMARK {{forumTopicSubject}}

jeg sider nu her i stuen og ser håndbold selvom det normalt rager mig men jeg syntes at de der kroatier er så latterlige de spiller vildt meget skuespil om at i og åh de har det så hårdt og slår sig og 2 sekunder efter løber de ud igen som om ingen ting var hendt FUCK nogle lorte dommere kroatierne de river og flår i trøjer og skubber men danskerne skal bare rører en af dem med håret og så for de fandme udvisning GRRRR

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALTID OND VED DANMARK
  • #1   24. jan 2014 Alle håndboldspillerne spiller jo skuespil - det er de nødt til smiley

• #2   24. jan 2014 ja men jeg syntes aldrig der bliver dømt fair og danmark er ikke lige så latterlig

• #3   24. jan 2014 Danmark er tilgengæld pinlig ved fodbold og de burde bare lade værre.

• #4   24. jan 2014 De er jo nød til at være skuespillere ellers får de aldrig reklamer xD

Ihh dårlig joke i know.. well det er proff. spil så de er nogen tøsedrenge x) Fodbold er værre xD

• #5   24. jan 2014 Sådan gør de jo altid - og sådan gør danskerne altså også indimellem. :o)

Men ja, de fik lov til rigtig mange ting i dag, men Danmark var altså heller ikke helt rare altid. :o)

• #6   24. jan 2014 jeg syntes ikke det var helt fair men vi vandt heldighvis alligevel

• #8   24. jan 2014 Danskere er ikke en pind bedre, næsten sygeligt på den måde man gør noget intetsigende sport, til et spørgsmål om " liv og død", altså for landets existens .....sportsidioti smiley

• #9   24. jan 2014 DD - der er altså ikke særlig mange danske fodboldspillere der filmer på landsholdet. Har set en filme én gang, og det var en stærkt ironiseret parodi af Cristiano Ronaldo ...

Mht. Håndbold er det jo bare fantastisk at vores håndboldherre kan vinde kampen på trods af en skod dommer smiley

• #10   24. jan 2014 Aless

Hvorfor taler vi om filme ?

• #11   24. jan 2014 Det ved jeg heller ikke lige haha! Tror jeg har fået læst dit svar ind i noget andet, det må du undskylde smiley . Men kan så heller ikke se hvor det danske landshold er pinligt (udover Morten Olsen) smiley

• #12   24. jan 2014 Blev lige helt forvirret, læste enda min kommentar igennem flere gange og kunne bare ikke se sammenhængene i det xD

Jeg mener bestemt hele holdet er pinligt, men jeg er også bare typen der ikke er så glad for noget af det DK viser frem smiley

• #13   24. jan 2014 Jeg elsker Eggerts slag i hovedet på ham der Croatieren! xD Det var genialt smiley

Eggert var bare like: Ha! B*tch lær det, i kan ikke vinde over os. xD

• #14   24. jan 2014 Kan godt selv se det nu, tror det var fordi jeg læste hele emnet igennem før jeg skrev til dig smiley .

Tror virkelig meget af det ligger på Morten Olsen, hans tid er ovre - hans valg giver jo ingen meninger mere! Halvdelen af de spillere han har med i sin start XI er jo faste bænkevarmere i klubben eller over 35 ...Han burde være fyret for længe siden! -.-'

• #15   25. jan 2014 Jeg synes generelt at der var dommerfejl som man gerne have været foruden. Men det var efter min mening lige for begge holdende. Jeg var glad for, at vi havde dommere der gav dem lov til at spille. Håndbold er en fysisk sport, og man tager altså fat i hinanden og man slår sig. Jeg har selv været stregspiller, så jeg ved da lidt om det. Der er ikke noget værre end når dommeren fløjter fordi man blot snitter modspilleren.

Der var svinestregen der blev lavet, da en af danskerne kom i kontra, og en fra Kroation nærmest hugger ham i siden, da han hopper ind over stregen. Det var ikke ok, og det var super usportsligt, det burde have medført rødt kort. Og episoden med træneren fra Kroatien efterfølgende var da bare pinlig. Sikke et sølle menneske.

Kommentér på:
ALTID OND VED DANMARK

Annonce