Ved alt!! ??? {{forumTopicSubject}}
Undskyld mit sure opstød, men,
Hvorfor tror så mange hestemennesker altid at de ved meget bedre end alle andre?
Hvordan kan man tillade sig at dømme en person ud fra et billede af hvordan hendes hest går?
Og HVORFOR kan man ikke holde en ordenligt tone?
SÅ mange hestemennesker ter sig som små børn der ikke må få noget slik i fakta for mor!
Et billede er et billede, og det kan være uheldig taget, eller taget fra en vinkel hvor billedet kan fortolkes forkert. Men mange kigger kun kort på billedet og så får personen ellers en ordentligt sviner om at man er ond ved sin hest og det der ikke er galt. I stedet for at spørge ind til billedet?
Ja, der er mange der ridder forkert bevidst og er onde ved deres heste, der er mange der kun ser hesten som en bunke penge og som kun har den for at hævde sig selv og være bedre.
MEN! Der er så sandelig lige så mange hvor hesten er deres bedste ven som de går gennem ild og vand for, og når de så får afvide at det dem der ødelægger sin hest og gør alt forkert. Av, hvor har jeg ondt af de mennesker, det må gøre så ondt at få sådan en mavepuster.. Og nu vil jeg gerne udtrykke mig meget klart at jeg absolut ikke skære alle over en kam, og jeg ikke dømmer folk ud fra deres billeder.
jul 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 321
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Men NÅR jeg ser en person med et super 'uheldigt' billede på sin profil, så tænker jeg at personen selv synes det er pænt. Ellers ville man vel ikke lægge det ind?
feb 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 118
Uanset hvad, bør man dog ALTID komme med kritik i en pæn tone. I værste fald kan man så blive enige om at man er uenig. Og hvis man vil have folk til at se at de kan gøre noget anderledes, gør man det ikke ved at kalde dem dyremishandler e.l. Det får kun folk i forsvarsposition og gavner ingen.
jun 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 878
Jeg er tildels enig med dig, men man kan risikerer, at man synes et billedet ser mega fedt ud, men rytteren har uheldigvis sat en gamache for skævt, taget lidt ekstra i hesten eller man sidder skævt i sadlen. Men alt andet på billedet ser mega fedt ud, så forstår jeg godt at billedet bliver lagt ud. Hvis man kan se at alt ser fint ud på de andre billeder vil jeg lade være med at kommentere det
Dog hvis der bliver tager for meget på hesten på alle billederne og man kan se at de ikke er fra samme dag vil jeg måske spørge om hvorfor hun valgt de kortere tøjler.
maj 2009
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 4 Svar: 90
Kunne aldrig finde på at svine folk til og prøve at ændre dem.
Har selv prøvet det samme, men er heldigvis en så "stærk" person at jeg kan se ud over sådanne kommentarer.
Men det er ikke sikkert at lille Sofie kan klare det og at hun aldrig mere kommer på HG, hvilket jo er synd.
HG skal være et hyggeligt sted at være, og ikke videreudvikle sig til et sted hvor folk kan snobbe og svine hinanden til
aug 2008
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 411
jun 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 878
aug 2008
Jeg kommenterer ikke på det, men det er der mange der gør og det kan man skåne sig selv for ved at komme det i forkøbet
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 155
Ved alt!! ???