{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Glædes indlæg!! Næsten 18!! {{forumTopicSubject}}

Nu er der ikke længe til jeg er færdig med mit grundforløb!! 14 dage og så er det slut med skole det næste lange stykke tid !!! smiley så er det ved at være tid til at flytte sammen med kæreste, min far har været en skat og givet mig halvdelen af huset, det vil sige stor gildesal hvor der oveni det er bar, fadøls anlæg og sofaer med, så er der to værelser hvor der er to store dyre skriveborde, et skab med glas låger, en tre kvart seng og den store tv pakke. Udover det bliver der lavet badeværelse til foråret med spa bad. Tro ikke det kunne blive bedre... smiley det skulle da lige være at jeg starter på kørekort den 2-2-2014 og han betaler, udover det betaler han halvdelen af en splinter ny bil smiley
Jeg har derudover fundet et sted at have Santos, efter lang tids søgen lykkedes det i går. Prikken over i'et ville nu være at den landmand jeg venter svar fra siger han har plads til mig som elev.

Tror ikke det bliver meget bedre det her. Bo gratis hjemme under hele min uddannelse, han betaler hesten og giver mig både kørekort og bil, min mobil bliver betalt og tv pakken bliver ligeledes betalt. De eneste udgifter mig og kæresten kommer til at have er foder til hans hund og santos, internet, benzin til bilen og mad, tror ikke man kan være mere snot forkælet !! smiley

Fortsæt god søndag :))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes indlæg!! Næsten 18!!
Kommentér på:
Glædes indlæg!! Næsten 18!!

Annonce