{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Glædes indlæg! :-) {{forumTopicSubject}}

UPS var lige i tivl om hvilken kategori jeg skulle sætte den inden under smiley

Når men efter jeg har været i? USA, så var jeg for første gang oppe på Missya igen! Selvfølgelig ude på tur, men da skov arbejde red vi så på marken, mener nok at det er anden gang for hende og første gang jeg rider hende på marken!
og om Missya lige var sød eller hvad, mon ikke! Da Rebella kiggede som er mor til Missya, overhælede Missya bare for det gad hun da ikke at vente på, selvfølgelig kunne jeg styre hende men da hun jo skal lære at gå forrest så fik hun lov. Så hun fik jo selvfølgelig masser af ros for at tage føringen.

Hun adlød også bare super godt på stop signal og frem signal og næsten dreje signalet! hendes balance er blevet SÅ meget bedre, det er helt utroligt, hun gik også helt stabilt nede med hovedet skulle over hovedet ikke gøre noget som vi aldrig gør, men hun lagde bare hovedet ned og gik stabilt som om at hun aldrig havde prøvet noget andet før!!!

Og ja hun nød bare at være på tur som altid, går bare rundt med ørene fremme og synes alting er spænde! smiley

Og ja, så red jeg på Skalle her til formiddags hvilket gik okay men han er bare begyndt at stoppe op og sparke ud i luften... det gik helt fint den først halve time vil jeg skyde på og så begyndte han på det, ejeren havde redet ham før mig for at skulle hjælpe mig fordi han var så strid igår...
Men hellere tænke på at det gik godt den første halve time og det så gik galt, ja det må vi jo se på hvad der sker med ham eller hvad vi skal gøre ved ham når han begynder på det smiley

og så lige et glad smile billede fra den dygtige unghest Missya smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes indlæg! :-)
Kommentér på:
Glædes indlæg! :-)

Annonce