{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Skal, skal ikke? - Smykke til konfirmation {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Ja, jeg står i denne situation, at jeg meget gerne ville have min gamle part "med mig" til min konfirmation i maj.
Så jeg tænkte på at få lavet et smykke, helst en ring eller armbånd.
Men problemet er, at alle de steder jeg har kigget, er de utroligt dyre, iforhold til hvad vi har at gøre godt med.
Jeg kunne godt tænke mig det var min gamle part, da han er og var THE ONE, og har lært mig utrolig meget, været en skid, men vist mig ting og åbnet mig fuldkommen.
Han har været mishandlet, hadet mennesker, smidt dem af, skubbet dem væk, osv. men han lod mig komme ind til sig.
Det tog tid, men han blev min bedsteven, og han fik ro på.
At have mistet ham har knust mig enormt!
han blev "stjålet" af de gamle ejere, men de havde desværre papirrene på ham, og vi kunne intet stille op.
Så blev han solgt, og heldigt nok - et mirakkel! - blev han ubevidst solgt til min partejeres veninde, og hun har så beholdt ham, og vi skal besøge ham her "snart"
Så der vil jeg jo klippe noget halehår af, og få et smykke, (tror jeg) eller bare gemme håret som minde.
Og så vil jeg rigtig gerne have min nye part's (samme ejer) halehår med også, da han var min gamles bedsteven, og jeg har fået et rigtig nært forhold til ham også, og han betyder stortset ligeså meget, som min gamle part.
Ham her er dog en mere "normal" hest ingen skavanker, kun lidt fræk af og til, men det er sjovt!
Og han har oså en stor plads i hjertet. han er ikke Jarpur, (den gamle) men han er det tætteste man kommer på smiley

Så ja, synes i jeg skal bruge penge på et smykke med deres hår i, da det er utroligt vigtigt for mig? og jeg så evt må skære ned på pengene til noget andet til konfirmationen?
Eller skal jeg droppe det? og bare leve med det jeg har?

Og kender i evt nogle meget billige steder hvor man kan få det lavet? smiley (til under 1000kr)
Det vil betyde utroligt meget at høre jeres mening, og råd.
Da jeg virkelig har brug for lidt hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal, skal ikke? - Smykke til konfirmation
Kommentér på:
Skal, skal ikke? - Smykke til konfirmation

Annonce