{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

skal, skal ikke? {{forumTopicSubject}}

kære hg tror kun det er jer der forstår mig.

for lidt over 2 år siden blev min bedste ven i hele verden aflivet under triste omstændigheder.. lige siden har jeg gået og sukket efter en ny hest men har så alligevel ikke haft helt lyst til at skulle ha en ny. tiltrods for at jeg ikke har følt mig klar til en ny hest, har jeg alligevel holdt lidt øje med hvad der har stået tilsalg.
for et par uger siden falder jeg så over en annonce men den sødeste islænder, og tænker bare wow! igår var jeg så ude og prøve hende, og det var som om vi havde kendt hinanden i flere år, hun var så lækker at ride selv om hun ikke rigtig kan noget.
har aftalt med sælgeren at jeg lige sover på det også snakker vi sammen igen.

hvad ville i gør? bare springe ud i det eller ville i vente?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal, skal ikke?
  • #1   12. feb 2018 Hvis kemien var som du beskriver så havde jeg klart gjort det. Jeg ved selv hvordan man ar det når ens soulmate ikke er mere og så skal finde en ny. Og hvis den er der så er det altså om at sige ja, for de hænger bare ikke på træerne

• #4   12. feb 2018 Det lyder til at du har fundet en hest, der lige passer til dig, lige der hvor du er nu.

Nu har jeg haft flere heste gennem livet, og de kommer hver og en til at betyde noget særligt for en. Nogle huskes også bedre end andre.

Men husk det er en ny bedste ven du får, det er ikke den gamle du får igen smiley

• #5   12. feb 2018 jeg ville også springe ud i det.
    især når man bare følger at det er den rigtige.
    og man kommer aldrig helt over ens heste. men man finder en måde at komme videre på. mistede selv min første hest, på hans 1 års fødselsdag. 3 uger efter fik jeg min nye hest hjem. viste bare at det var det rigtige.
    det skal siges at de to jeg har nu, var nogle jeg faktisk kiggede på at jeg skulle have min først hest. Men så forsvandt begge to fra nettet, så jeg troede de var solgte. så jeg endte med at købe en helt 3. da han så brækkede skulderbladet og blev aflivet, ja så måtte jeg igen på købermarkedet. to timer efter at jeg havde sat en købs-annonce på nettet, fik jeg en mail fra hende som havde de to første heste, de var nemlig ikke solgt. hun havde bare holdt en pause med salget. så jeg købte hoppen og året efter købte jeg vallakken
    men jeg viste bare fra starten at det var rigtig at købe de to
    mavefornemmelsen var der bare

• #6   12. feb 2018 Hop ud i det smiley du har intet at miste smiley

Mvh TT

• #7   12. feb 2018 Føles det rigtig så gør det!

• #8   12. feb 2018 Hvad er fordelen ved at vente?
    Er der ulemper ved at vente?

Hvad er ulempen ved at handle?
    Hvad er fordelen ved at handle?

Mærk efter.
    Tænk efter.

Umiddelbart lyder det somom du har fundet en rigtig fin hest, set med dine øjne. Og det er jo det der skal til.
    Af og til er der en lille stemme der siger nej - en lille stemme der advarer om at noget ikke stemmer.
    Er det den stemme du har hørt, så fin ud af hvad den siger.
    Ellers, så ville jeg nok slå til, hvis pengene er der og du finder hvad du har brug for

• #9   12. feb 2018 Jeg har købt og solgt RIGTIG mange heste, og hvis der én ting jeg har lært, så er det at lytte til mavefornemmelsen. Den ved langt bedre end både ens hoved og ens venner og ridelære osv. Hvis du har kriller i maven og tanken om at en anden kommer til at købe hesten for næsen af dig giver mavekneb og sved på panden, så ved du at du har fundet hesten. Den hest som du får aller mest glæde ud af, hvilket vel må være formålet med det hele smiley

• #10   12. feb 2018 Du skal mærke efter i dig selv, om tanken om hesten føles rigtig.
    Mavefornemmelsen er som regel den rigtige.
    Er den det, så kast dig ud i det.
    Fortæl endelig hvad du beslutter smiley

• #11   12. feb 2018 hvor er det dejlig med nogle indput!
    har lavet et for og imod liste, og det eneste der er imod er at det ikke er min gamle smiley
    og tanken om at der er nogle andre der køber hende brydes jeg mig heller ikke om.
    så det kan godt være jeg bare skal ring og sige at jeg gerne vil købe hende. men sover lige på det i nat for at være helt sikker smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #12   13. feb 2018 Måske ville det være rigtig sund for dig at komme videre, istedet for at hænge fast meget længere.

Jeg har endnu tilgode at møde en som ikke kunne finde en ny hest, som blev ens nye "bedste ven"/"soulmate" (hvad folk nu kalder det), på trods af at de troede at den eneste rigtige hest var deres tidligere hest.

så med mindre at du ikke vil en nu hest, og ikke vil erkende at der findes 100 vis af heste som kan give dig en enorm glæde og lykke, så hop ud i det smiley

• #13   13. feb 2018 så har jeg besluttet mig, og har købt hende. så nu gælder jeg mig bare til at hente hende smiley

• #14   13. feb 2018 Tillykke med beslutningen smiley
    vi glæder os til at se hende herinde smiley

• #15   13. feb 2018 Stort tillykke

• #16   13. feb 2018 Tillykke med hende smiley håber du har en fantastisk mavefølelse og ro på smiley

Mvh TT

Kommentér på:
skal, skal ikke?

Annonce