{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Når ens største idol, siger han elsker en.. {{forumTopicSubject}}

D. 10 havde mit nok, største idol (udover justin) valgt at holde en livestream, som begyndte 10 min før hans første musikvideo, kom ud. Og selvfølgelig skulle jeg se med, selvom det var kl. 1 om natten. Man kunne stille ham nogle spørgsmål over twitter, og så kunne det være han så en, og svarede på det. Jeg skrev først ''We miss u in denmark'', fordi han har været i Danmark, og han læser mit spørgsmål! Han sagde at han også savnede danmark, hvis man ser væk fra det fact at han blev syg.. Men han elsker Danmark. :') Jeg blev sådan helt kedslfksd, og fangirlede ret kraftigt, haha. Nåmen jeg bliver ved med at skrive spørgsmål til ham, og jeg skriver så, i håb om at han læser det, 'Please say ''I love you siff'' please, please, please!'' Pludselig læser han MIT tweet op, nævner mit twitter navn, og siger 'I love you Siff' og jeg flippede ud.. så snart jeg hørte 'i love you si...' sprang jeg op, skreg op, og tudbrølede.. Jeg slog endda hovedet ind i væggen, ahhaha! Men gud jeg blev glad.. Måske mener han det ikke, fordi man jo ikke kan elske en man ikke kender, men jeg VED han elsker sine fans.. At han så har nævnt MIT navn, og sagt at han ELSKER MIG!=!FEDJ POFS efsop det betyder så meget.. waow. Er stadg helt rystet over det. :') Også fordi han ikke er helt kendt endnu, og jeg VED at han bliver virkelig kendt, og at jeg så har været der fra starten, og faktisk har ''haft kontakt'' til ham på den måde.. Det er btw. 4 gang han ''opdager'' mig.. Først svarede han for noget tid tilbage, så likede han min kommentar på facebook, og nu svarede han på to af mine spørgsmål.. fdsolfjoesdlfj fik det btw. på video. smiley

Måtte liiiiiiiiiiige ud med min glæde - sorry hvis det er generende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når ens største idol, siger han elsker en..
  • #1   12. dec 2013 oh... my... god...

siff, du er sød nok, men det der, det går bare ikke smiley

• #2   12. dec 2013 Fedt for dig, at du ved at dit store idol, har læst lige netop det du har skrevet.

Men kommer ski aldrig til at forstå, hvordan man kan blive slået helt ud, fordi en fremmed siger at han elsker en.
    -Jeg er sq nok bare blevet for gammel. smiley

• #3   12. dec 2013 Jeg har aldrig fattet det der fangirl halløj. Man sætter en person man kun kender gennem nettet medier og branding på en piedistal, og så forelsker man sig ellers i det billede af personen som diverse pr folk sætter op.

Personen kender ikke dig, og "elsker" sine fans fordi det er dem påbudt. Man ville jo ikke blive populær, hvis ikke vedkommende postulerede det.

Jeg tænker tit fx ift x-faktor, at havde du gået forbi alle de forrige års vindere ville man ikke vende sig om efter dem EN eneste gang. Pludselig bliver de brandet, de skaber sig en fanbase og pludselig er de en masse menneskers eneste ene.

Hvad med at være fan pga det personen udretter i fx musik, i stedet for at de gylper ting op på nettet for at få et lag tandsmør af ros smurt på deres ryg?

Jeg ved godt jeg er lidt negativ, men det jeg vil med det er bare: Hvis man kendte personen inden de blev populære, ville man så synes det samme?
    Det var lidt ala. det samme som dengang jeg så to piger efter en JB koncert, hvor den ene har fanget hans håndklæde, mens den anden spørger om hun må lugte til det for så at stille sig til at tudbrøle O__O

• #4   12. dec 2013 Er enig med Sabine:

Fedt at han har sagt, at han elsker dig. Men det gør han jo ikke. Det kan han ikke. Han kender dig ikke. Han kan elske sine fans, ja. Men han kan ikke elske dig personligt.

• #5   12. dec 2013 hvis i læser hvad jeg har skrevet, så ved jeg godt at han ikke elsker mig personligt. smiley

jeg bliver slået helt ud af den, fordi at elyar har en stor betydning for mig. - hvorfor? fordi ham, hans musik, og ja i det hele taget bare HAM hjælper mig. Elyar har kæmpet for at komme til det sted han er i dag, og det er blot et halvt år siden at han fik sin pladekontrakt - alt andet er gjort på egen hånd. Han giver mig en inspiration til at kæmpe videre - ligesom justin har givet mit en inspiration til at tro på mine drømme. Justin hjalp mig videre, igennem de hårde dage, hvor alt så sort ud. Jeg er IKKE forelsket i dem, men jeg har da et crush på dem - jeg er ikke fan af dem, og følger dem ikke fordi at de er ser godt ud, men fordi deres musik, hjælper MIG. ^^

• #6   12. dec 2013 Fedt nok egentlig smiley
    Men tror aldrig jeg sådan rigtig kommer til at forstå folk der bare ser helt vildt meget op til en person og kan skrige af glæde over dem.

• #7   12. dec 2013 Nej jeg er så også en af dem som aldrig fatter det der ekstreme fan halløj...

Folk som besvimer til koncerter, fordi de er så vildt glad for at se deres idol?? Satme en skam at have betalt så mange penge, for så at smække sit korpus på jorden og besvime koncerten væk...

Jeg ELSKER musik.. Og da jeg var teenager var der da også visse kunstnere som jeg var mere af end andre - men dengang fattede jeg heller ikke det der ekstreme fan halløj - og har aldrig været til en koncert... (nok fordi jeg synes at størstedelen af musikere lyder ELENDIGT live i forhold til på CDérne...)

Men DEJLIGT for at du havde en god oplevelse... Personligt anede jeg ikke hvem han er, så jeg fandt ham lige på youtube.. Han er da en sød bette dreng smiley

• #8   12. dec 2013 O_O

• #9   12. dec 2013 Hvem er det?:-)

• #10   12. dec 2013 sandie, de fleste, besvimede også fordi at (til justin biebers koncert) fordi de dehydrede, fordi de ikke havde fået nok at spise og drikke.. Jeg var også lige pisse nervøs inden da, og havde ikke lyst til at spise noget. smiley men sådan er det hver gang jeg er nervøs, og skete også dagen før jeg skulle hente min første pony, og dagen før jeg prøvede ham. smiley

han er nemlig ikke specielt kendt. ^^

• #11   12. dec 2013 Det er ham her: http://www.youtube.com/user/eldoode ^^

• #12   12. dec 2013 Jeg håber jeg selv kan få lov at opleve den følelse man har når man er så 'sygelig' fan. Jeg gad virkelig godt opleve at der fandtes noget jeg bare skulle til og så var nrrvøs osv. Åh gud kom med et idol til mig smiley

• #13   12. dec 2013 Hvorfor skal folk være sådan nogle lyseslukkere her inde altid? Læs hendes tekst, hun skriver, at hun netop godt VED han ikke elsker hende, men det er jo vildt det er hendes han læser op, og hende han svare... Vær dog lidt humørrige i stedet for det der..:s Det undre mig, at man GIDER svare sådan som i gør, i stedet for at smile, og være glad på en piges vegne...

- Jeg synes det er fedt, og kan godt forstå det var rigtig stort for dig!:D

• #14   12. dec 2013 Haha DD, sådan har jeg det også!:d Kunne vildt godt tænke mig at mærke det også...

• #15   12. dec 2013 Er du gal jeg føler mig gammel lige pludselig smiley

Fatter ikke det jer ekstreme fans ;D

• #16   12. dec 2013 TAK min engel!

• #17   12. dec 2013 Jeg huske tydeligt, dengang Back Street Boys skulle spille koncert i parken, hvor 10-11 piger besvimede, da de kom på scenen.
    -Det var i hvert fald ikke dehydrering. Hehe.

• #18   12. dec 2013 Hahha nej, men det var det for en pige der stod foran mig. smiley Og hun var ingen gang fan, lol. Pludselig sagde det bom, også lå hun dér.. Og det værste var at hendes veninder ikke hjalp hende ud, for de ville hellere se Justin.. Well. Så måtte alle os rundt om hjælpe hende, men ud kom hun. smiley

• #19   12. dec 2013 Hvis det var mine "veninder", så vidste jeg i hvert fald godt, hvem der ikke var mine veninder bagefter.

• #20   12. dec 2013 Ved selv hvordan jeg ville reagere - nok noget lignende dig, hvis Bieber havde sagt mit navn! smiley æhæ

• #21   12. dec 2013 helt enig pernille.. kan godt være jeg er utrolig stor belieber og foxer, men besvimede in veninde havde jeg forladt koncerten og hjulpet hende ud..

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202203157433608

• #22   12. dec 2013 Jeg forstår heller ikke fangirl tingen, men at han har overskud til at se hvor meget det vil betyde for dig at han siger til en fan, dig, at han elsker dig, og redde din dag med det, synes jeg viser at han sikkert er et rart, usnobbet menneske smiley
    Nyd din oplevelse, men husk også at få en masse oplevelser med "rigtige" mennesker smiley smiley

• #23   12. dec 2013 Hvor fedt!!!!!
    Gid det var mig xD

Kommentér på:
Når ens største idol, siger han elsker en..

Annonce